اصفهان؛

بازی سختی در پیش داریم

سرمربی ذوب آهن دیدار این تیم مقابل استقلال را بازی دشواری دانست و ابراز امیدواری کرد تماشاگران از دیدن بازی لذت ببرند .

 بازی سختی در پیش داریم به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن در نشست خبری ما قبل بازی این تیم مقابل استقلال تهران با بیان این که با تیم صدر جدول بازی سختی خواهیم داشت تصریح کرد  : با تیمی بازی داریم که فوتبال خوبی را به نمایش می گذارد و سعی کرده ایم با آماده نگه داشتن شرایط روحی و جسمی ، تیم را آماده و مهیای این دیدار کنیم .

وی در مورد بازی های فشرده ذوب آهن در ماه آینده افزود : از فردا ماراتونی را باید شروع کنیم که در آن بازی های سختی داریم و باید سعی کنیم از همه داشته هایمان استفاده کنیم و بتوانیم آمادگی جسمانی بازیکنان را به سطح خوبی برسانیم . 

وی ادامه داد : اعتماد و اعتقاد زیادی به بچه ها داریم و مطمئن  هستیم از پس بازی های پیش رو بر بیاییم . 

سرمربی ذوب آهن در مورد خریدهای این تیم در نیم فصل اظهار داشت : از خریدهایمان راضی هستیم و امیدواریم نهایت استفاده را از بازیکن های جدیدمان ببریم.              

وی در مورد شرایط مهاجمان این تیم و این که بازیکنان این تیم جسارت تهاجمی ندارند تصریح کرد : در تیم ما جوان ها یی حضور دارند که کم تجربه هستند . باید بعد از زدن گل اول به فکر گل های دوم و سوم باشیم .
 
گل محمدی  در مورد مصدومان و محرومان  ذوب آهن در بازی فردا گفت : محمد زاده ، عباسی و قنبری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.