اعتراف عجیب رئیس باشگاه النصر عربستان

رئیس باشگاه النصر عربستان امروز اعتراف کرد که هیچ کدام از تیم‌های عربستان نمی‌توانند مقابل تیم‌های دیگر آسیایی موفق عمل کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا حریف نمایندگان کشورمان هستند. در این راستا فیصل بن ترکی رئیس باشگاه النصر عربستان اعتراف عجیبی کرد و اظهار داشت که تیم‌های سعودی قدرت مقابله با تیم‌های آسیایی را ندارند!
 
امروز رئیس باشگاه النصر در مصاحبه سایت "الجماهیر" اعتراف کرد و گفت: تیم‌های عربستانی اصلا توانایی رقابت با تیم‌های دیگر کشورهای خلیج فارس را ندارند. به عنوان مثال تیم الاهلی امارات با موسی سو به مبلغ 17 میلیون یورو قرار داد بسته است. چطور با این تیم می‌‌توان رقابت کرد. همه باشگاه‌ها در منجلاب مشکلات مالی فرو رفته‌اند و آمار و ارقامی که ارائه داده‌اند درست نیست.
 
همچنان که مشاهده کردیم رئیس باشگاه النصر اعتراف کرد که تیم‌های عربستانی قادر به مقابله با تیم‌های آسیایی نیست و این در حالی است که تیم النصر با تیم ذوب آهن اصفهان در لیگ قهرمانان همگروه است. با اظهارات او مشخص می‌شود که مشکلات مالی باشگاه‌ها بسیار بالاتر از آمار و ارقام ارائه شده است.
 
 النصر تنها حریف نمایندگان ما نیست بلکه تیم‌های دیگر عربستانی هم حریف ما هستند که در زیر بیان شده است:
 
گروه A: سپاهان ایران، پلی آف یک (برنده الاتحاد عربستان و الوحدات اردن)، لوکوموتیو ازبکستان، النصر امارات
 
گروه B: ذوب آهن ایران، النصر عربستان، پلی آف 3 (برنده بنیادکار ازبکستان و الشباب امارات)، لخویا قطر
 
گروه C: تراکتورسازی ایران، الهلال عربستان، پاختاکور ازبکستان، پلی آف 4 (برنده الجزیره امارات و السد قطر)
 
گروه D: پلی آف 2 (برنده الجیش و نفت ایران)، الاهلی عربستان، نسف قارشی ازبکستان، العین امارات.
 
 
منبع: فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار