انتصاب هنرمندان در مدیریت جشنواره به دلیل دغدغه آنها بود

بهروز غریب پور: دبیر جشنواره فیلم فجر با انتصاب هنرمندان در پست های مدیرتی بخش های این رویداد هنری، به دنبال سپردن امور به کسانی بود که دغدغه هنرمندان را از نزدیک لمس کرده اند.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر؛ بهروز غریب پور درباره تجربه مدیریت رسانه ها در این دوره از جشنواره، اظهار داشت: خوشحالم مسئولیت مهم و سنگینی به من سپرده شده، مسئولیتی که محمد حیدری با برنامه و فکر به هنرمندان دیگری که در حوزه های مختلف امتحان خود را پس داده اند نیز سپرده است.

وی افزود: آقای مظفری، خانم کرامتی و ... علاوه بر توانایی های هنری در زمینه های اجتماعی و مدیریت مختلفی تا کنون امتحان خود را پس داده اند.

مدیر کاخ جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه ما در جشنواره ای هستیم که میزان حساسیت را حتی می توانیم از فیلم های بخش های مختلف جشنواره متوجه شد، ادامه داد: قطعا کسی که بداند حساسیت و فشردگی کار را چگونه می توان کنترل کرد و یا چگونه می توان به حرف هنرمندان و دغدغه آن ها گوش کرد، آن وقت است که می توانیم به لزوم انتصاب هنرمندان در پست های مدیرتی پی برد.

غریب پور در پایان خاطرنشان کرد: درک متقابل و کم کردن بحران های احتمالی روز های جشنواره دلیل اصلی انتخاب دبیر جشنواره برای انتصاب هنرمندان در پست های مدیریتی بود. هنرمندانی که اهمیت و جایگاه این رویداد بزرگ فرهنگی را بیش از هر مدیر دیگری درک می کند.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار