برانکو: سوشا هم می تواند در ترکیب قرار بگیرد/ مجبور شدیم لوبانف را جذب کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت: بازیکنان برای حضور در این بازی با یکدیگر رقابت می کنند، سوشا هم می تواند در لیست هجده نفره قرار بگیرد.

برانکو: سوشا هم می تواند در ترکیب قرار بگیرد/ مجبور شدیم لوبانف را جذب کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برانکو در ادامه عنوان کرد:‌ فکر می کنم همه هیجان زده هستند تا این بازی شروع شود و بی صبرانه منتظر شروع نیم فصل دوم هستیم. به هر حال مسابقات مهم و حساسی تا پایان فصل در انتظار ما است.

نیمی از تیم ها شوق و انگیزه زیادی برای قهرمانی دارند و قشنگ تر از این موضوع هم وجود ندارد که با امید قهرمانی در پایان فصل بازی های لیگ را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد:‌ از هواداران پرشور تیم انتظار دارم که در دیدار با سپاهان به ورزشگاه آمده و تیم محبوبشان را تشویق کنند خیلی از تیم ها بازیکنان جدیدی گرفتند اما ما ترکیب قبلی خود را حفظ کردیم.

محسن زاده: لوبانف و آیینه چی بازیکنانی هستند که به لیستمان اضافه شد. مهم تر از هر مسئله ای آمادگی پرسپولیس در ادامه فصل است و قصد داریم وظایف خود را در قبال باشگاه و هواداران انجام دهیم.

سرمربی پرسپولیس بیان کرد:‌ بازی های آینده برای ما سرنوشت ساز است چرا که تکلیف قهرمانی مشخص می شود. سرمربی سپاهان همبازی و کاپیتان من در تیم کرواسی بوده است ما با یکدیگر رفاقت داریم اما زمین بازی دوستی و همکاری را نمی شناسد. با تمام احترامی که به تیم سپاهان می گذارم به غیر از برد به مسئله ای فکر نمی کنم. همه بازی ها برای ما مهم است و تمام توان خود را برای لذت بردن از بازی های لیگ بکار می بریم.

برانکو درباره وضعیت مصدومان تیم بیان کرد:‌ لوکا ماریچ و محمد انصاری مصدومیتشان برطرف نشده است اما مابقی بازیکنان برای حضور در این بازی با یکدیگر رقابت می کنند. سوشا هم می تواند در لیست هجده نفره قرار بگیرد. وی با زبان فارسی تاکید کرد:‌ " بفرمایید بقیه سوالات را بپرسید" 

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت سوشا مکانی گفت:‌ این دروازه بان در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته اما لیست یازده نفره را اکنون اعلام نمی کنم و به موقع آن را به اطلاع عموم می رسانم.

وی در مورد درخواست از هواداران برای کمک به پرسپولیس گفت:‌ ما بهترین هواداران را داریم همه دیدید که در بازی آخر نیم فصل با استقلال خوزستان چه تعداد تماشاگر در ورزشگاه حاضر شدند. ما در این بازی سنتی از هواداران انتظار داریم به عنوان یار دوازدهم از تیم حمایت کنند.

برانکو در مورد موضع گیری هواداران در قبال خلعتبری بیان کرد: درباره این مسئله فکر نکردم، تاکنون هوادارانمان اخلاق را رعایت کردند. آن ها در بازی با استقلال فقط تیمشان را تشویق کردند. در این بازی هم انتظار دارم همین وضعیت حاکم باشد. خلعتبری و هر بازیکنی که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد طبیعی است که برای موفقیت تیمش تلاش کند. از هواداران پرسپولیس می خواهم که فقط بازیکنان پرسپولیس را تشویق کنند و همگی خصوصیت اخلاقی را رعایت و برای برد تیم تلاش کنیم.

وی در مورد اینکه اعلام کرده که از لوبانف راضی نیست گفت: این موضوع صحت ندارد اینگونه شایعه سازی ها در اطراف پرسپولیس همواره بوده است ما با توجه به اتفاقات رخ داده. برای سوشا مکانی با محسن زاده ملی پوش امید قرارداد بستیم همچنین نمی توانستیم منتظر سوشا بمانیم و به علت پر شدن سهمیه خارجی مجبور شدیم لوبانف را جذب کنیم.

وی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس به جای شرکت در مراسم ختم بهزادی در جشن تولد مسلمان حضور یافتند بیان کرد: این موضوع صحت ندارد چرا که بازیکنان پرسپولیس به خاطر شرکت در مراسم ختم مادر مسئول تدارکات تیم نتوانستند در این مراسم شرکت کنند. همچنین برخی از بازیکنان به علت جریمه شدن کل اعضای تیم را به نهار دعوت کردند و تولدی در کار نبود. به هر حال ما در این مراسم کوچک شرکت کردیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد ارزیابی اش از بازی مقابل سپاهان گفت:‌ این تیم را آنالیز کردیم اما به دلیل اینکه استیماچ تازه به این تیم پیوسته شناختی از بازی این تیم نداریم و آن ها خودشان را در نیم فصل تقویت کردند، همچنین سرمربی سپاهان در یک ماه اخیر تلاش کرده تفکرات خود را به تیم القا کند. 4، 5 بازیکن جدید گرفتند و با تیم جدید وارد زمین مسابقه می شوند. طبیعی است که ما انتظار تغییر در نحوه بازی شان داشته باشیم.

وی در مورد ریسک استفاده از سوشا مکانی در این بازی گفت:‌ هیچ خبری از محروم بودن سوشا مکانی دریافت نکردیم. بر این اساس وی را در ترکیب 18 نفره قرار دادیم تا در کنار بازیکنان دیگر رقابت کنند. روند رسیدگی به پرونده سوشا ادامه دارد و بعد از رأی نهایی مراجع قضایی در مورد این دروازه بان تصمیم می گیریم.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار