طاهری دستور رسیدگی به پرونده مالیاتی قطبی را داد

مدیر برنامه افشین قطبی در خصوص جلسه‌اش با طاهری گفت: سرپرست باشگاه پرسپولیس حسن نیت خود را نشان داد و دستور رسیدگی به مشکل مالیاتی قطبی را داد.

حاج باقر: طاهری دستور رسیدگی به پرونده مالیاتی قطعی را داد
مهدی حاج باقر در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: مدارک و اسناد را به طاهری نشان دادم و وی این مدارک را برای بررسی به معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس داد تا پرونده مالیاتی قطبی را رسیدگی کند.

وی در ادامه عنوان کرد: طاهری با دقت به حریف‌هایم گوش کرد همچنین در این جلسه بیان کردم که طبق نظر مصطفوی بابت گرفتن مبلغ قرارداد زیاد قطبی، 110 هزار دلار به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کردیم. اگر اطلاع از پرداخت نشدن مالیات قطبی را داشتیم آن مبلغ را به حساب اداره مالیات می‌رختیم.

مدیر برنامه قطبی تصریح کرد: در قانون به صراحت قید شده که پرداخت مالیات بر عهده باشگاه پرسپولیس است اگر این باشگاه به تعهداتش عمل می‌کرد آن وقت مالیات قطبی زیاد نمی‌شد.

حاج باقر در ادامه عنوان کرد: معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: که با افشین قطبی تسویه حساب کردیم به هر تسویه هر قراردادی ناقص تعهدات طرفین قبل از فسخ قرارداد نیست و مالیات قطبی طبق قرارداد ثبت شده در آن زمان بر عهده پرسپولیس است.

وی بیان کرد: امیدوار هستم که مشکل مالیاتی قطبی حل شود چرا که طاهری حسن نیت خود را نشان داد و دستور رسیدگی این پرونده را داد.

مدیر برنامه قطبی در پایان خاطرنشان کرد: خیلی از افراد تحریک به شکایت از باشگاه پرسپولیس را کردند اما من بیان کردم که این مشکل با درایت طاهری قابل حل است و نیازی به شکایت نیست. قطبی از خانواده پرسپولیس است و مشکلش در درون خانواده برطرف می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار