رشت؛

ابراز تأسف از عرضه داروهای غیر مجاز در باشگاه های کشور

مشاور معاون حقوقی و دبیر کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان از عرضه داروهای غیر مجاز در اغلب باشگاه های کشور ابراز تاسف کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ امیرعلی عفراتی در همایش قدردانی از 32 باشگاه ورزشی و سرمایه گذاران بخش خصوصی گیلان که در رشت برگزار شد ، گفت : همه مکمل های عرضه شده در این مراکز آلوده به مواد مخدر و نیروزاهای مخرب بوده که اخیرا با تشکیل تیمی قوی از بازرسان برخوردهای اساسی با این پدیده زشت صورت می گیرد.

وی ساماندهی اطلاعات دقیق باشگاه های ورزشی کشور که 6 میلیون نفر را تحت پوشش دارند را ضروری دانست و گفت: با رونمایی از نرم افزار اطلاعات باشگاه ها به شکل اصولی تر در فرآیند توسعه کمی و کیفی فعالیت این بخش گام خواهیم برداشت .

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان هم در این مراسم با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش گفت: بخش خصوصی با سرمایه گذاری در ورزش سلامت عمومی جامعه را تامین و تعهد خود را به جامعه ادا می کند.

مسعود رهنما از درجه بندی باشگاه ها بر اساس دانش مربیان و امکانات سخت افزاری خبر داد و افزود: در سال های آینده نرخ گذاری باشگاه های ورزشی نیز انجام می شود .

740 باشگاه بخش خصوصی در رشته های مختلف ورزشی در گیلان فعال است.


انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.