اهواز؛

قیر رایگان برای معابر روستایی

بنیاد مسکن خوزستان برای آسفالت معابر روستاهای بالای 20خانوار قیر رایگان دریافت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: دهیاری هایی که بتوانند بیس (مخلوط ریزی و زیرسازی)معابر روستاها را انجام دهند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان آمادگی دارد آسفالت روستاها را به صورت رایگان انجام خواهد داد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان توزیع قیر رایگان به بنیاد مسکن و آسفالت معابر و خیابان های روستاهای بالای 20خانوار سراسر استان را فرصتی برای ارتقا سطح بهداشت و ماندگاری روستاییان عنوان کرد و از دهیاری های استان خواست از محل تجمیع عوارض و ارزش افزوده ، کار بیس و زیرسازی معابر روستایی را در قالب انعقاد قرارداد با بنیاد مسکن اجرایی تا مراحل بعدی که شامل آسفالت است انجام دهد.

محمد خانی نوذری افزود: برای ساخت و مقاوم سازی 10هزار واحد مسکن روستایی در روستاهای استان در قالب تامین مسکن برای قشرهای کم درآمد روستایی و شهرهای زیر 25هزار نفر استان با همکاری کمیته امداد ، بهزیستی ، خیرین و بانک ها انجام می شود.

نوذری اظهار داشت: از مجموع 290هزار واحد مسکونی و تجاری در روستاهای استان ، برای 161هزار واحد آن سند ثبتی با همکاری ثبت اسناد و املاک و بنیاد مسکن خوزستان صادرشده است.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: خوزستان ، قیر ، رایگان ، معابر ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.