دیدارهای دوستانه شاگردان کی‌روش روی هوا

تاکنون هیچ یک از دیدارهای دوستانه تیم ملی ایران مقابل حریفان اروپایی به خصوص مقدونیه و نروژ قطعی نشده است.

دیدارهای دوستانه شاگردان کی‌روش روی هوا
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی فوتبال ایران صدرنشین گروه چهارم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به دنبال این است که با قطعی شدن صعود به دور بعدی این رقابت‌ها با چند تیم اروپایی دیدار دوستانه برگزار کردند.

در حالی که صحبت ار رویارویی با تیم ملی فوتبال مقدونیه در اتریش شنیده می‌شود گویا با تغییر برنامه این دیدار ملی پوشان کشورمان در اسکوپیه پایتخت این کشور شرق اروپایی به مصاف مقدونیه می‌روند.

همچنین در ماه‌های اخیر تقابل با نروژ در تاریخ 18 خرداد نیز در دستور کار مسئولان برای آماده‌سازی شاگردان کی‌روش آمده بود که به نظر می‌رسد این مسابقه به دلیل این که طرفین تاکنون به توافق نهایی نرسیده‌اند در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

البته طبق اعلام منابع غیر رسمی تاکنون هیچ دیدار دوستانه‌ای حتی مصاف با مقدونیه برای تیم ملی قطعی نشده و در برنامه کی‌روش بازی  دوستانه‌ای نهایی نشده است.

حال باید تا بامداد پنج‌شنبه 15 بهمن به انتظار بازگشت مرد پرتغالی به ایران  و جلسه وی با مسئولان نشست و دید که تیم ملی ایران پس از صعود به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی چه بازی‌های دوستانه‌ای را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار