افتتاح مرکز تخصصی MRI دولتی در بیمارستان شهید رحیمی خرم اباد

رییس یمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد از افتتاح به زودی اولین مرکز تخصصی MRI دولتی لرستان در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،رحیمی اظهار داشت: با توجه به نیاز بیماران بدحال و هزینه‌های بالای انتقال آن‌ها به مراکز MRI خصوصی اولین مرکز تخصصی MRI دولتی لرستان در بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد به زودی افتتاح می‌شود و اکنون در مراحل تست قرار دارد.
رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد اضافه کرد: هزینه MRI در بخش‌های خصوصی بسیار بالا است، این درحالی است که در بیمارستان‌های دولتی از دفترچه‌های بیمه‌های شهری 6 درصد و از دفترچه‌های بیمه‌های روستایی تنها سه درصد هزینه دریافت می‌شود.
 از اضافه شدن 12 تخت به تخت‌های فعال ICU در این بیمارستان خبر داد و افزود: در حال حاضر 10 تخت فعال در بخش ICU بیمارستان شهید رحیمی وجود دارد که با توجه به نیاز بیماران و ظرفیت بیمارستان تعداد دیگری تخت در این بخش فعال می‌شوند.
وی با اشاره به درمانگاه تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان شهید رحیمی به میدان استانداری شهر خرم‌آباد، گفت: به منظور رفاه حال بیماران، این درمانگاه به مرکز شهر منتقل شده است.
این مسئول در ادامه از راه‌اندازی یکی از مجهزتری NICU کشور در بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد خبر داد و اضافه کرد: این مرکز تخصصی بعد از بیمارستان میلاد تهران دومین مرکز مجهز NICU کشور است.
رحیمی بیان کرد: این مرکز در قالب 28 تخت برای نوزادان در بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد در حال راه‌اندازی است.
رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد مجموع تخت‌های فعال در این بیمارستان را 200 تخت با ضریب اشغال بالای 95 درصد اعلام کرد .

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.