16هوگوپوش جواز حضور در اردوي تيم ملي را بدست می آورند؛

تکواندوکاران رقابت های انتخابی تست دوپینگ می دهند

نخستین مرحله انتخابي تيم ملي تكواندوي زنان براي ورود به اردوي تيم ملي، فردا (سه شنبه) 13 بهمن در خانه تكواندو با حضور 64هوگوپوش برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت هاي 64 تكواندوكار زن براي ورود به اردوي تيم ملي به منظور حضور در بيست و دومين دوره مسابقات قهرماني آسيايي 2016، از صبح فردا (سه شنبه) با حضور كادرفني تيم ملي در 8 وزن آغاز مي شود و در پايان نفرات برگزيده در هر وزن به اردوي تيم ملي راه پيدا خواهند كرد.

این رقابت ها در اوزان منفی 46،49،53،57،62،67،73 و مثبت 73 کیلوگرم برگزار می شود و هدايت تيم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا برعهده مهرو كمراني بعنوان سرمربي، فاطمه صفرپور بعنوان مربي و مهناز حسين زاده بعنوان كمك مربي خواهد بود.
یادآور می شود: الهام ابراهيمي از اردبيل، زهرا شهبازي از اصفهان، زهرا كنگراني از تهران، نسترن فريدي از البرز، فاطمه آقابگلو از البرز، الناز پيري از البرز، نگار شيري از البرز، شكيلا كلهر از قزوين، نيان شامحمدي از كردستان، فاطمه مداحي از گيلان و فاطمه شعبان نيا از مازندران در وزن 46- كيلوگرم در این رقابت ها حضور دارند.

در وزن 49- كيلوگرم مائده نريماني از اصفهان، كژال بختياري از ايلام، ناهيد كياني از تهران، سپيده سفري از البرز، ندا فرهود از البرز، فرناز اميني از قم، سيده اسرا هاشمي از كردستان، سارا فتاحي از گيلان، سپيده وجيهه عادلي از گيلان با هم مبارزه می کنند.

همچنین زهرا ستاري از تهران، پونه فرجي از تهران، مژگان زادمحمد از تهران، سعيده وكيلي از البرز، مريم رياضي از البرز، بهاره ندرخانلو از البرز، سودابه پورصادقي از گيلان، فاطمه زهرا شريفي از مازندران و بهاره بابازاده از مازندران در وزن 53- كيلوگرم با هم پیکار می کنند.

پیکارهای وزن 57- كيلوگرم با حضور ريحانه محمدي از تهران، فاطمه اموري از تهران، شكوفه كريمي از البرز، روناك حسين زاده از كردستان، فاطمه پايدار از گيلان و سوسن حاجي پور از مازندران برگزار می شود.

در وزن 62- كيلوگرم فاطمه سعيدي از اصفهان، مهديه ذوالقدري از تهران، مهسا جدي از تهران، پريا پورنعمت از البرز، نرجس مظاهريان از البرز، نيلوفر محمودي از البرز، طيبه پارسا از گيلان، ساجده فرامرزي از لرستان و پريسا جوادي از مازندران حضور دارند.
همچنین شيما پوزشي از تهران، فاطمه روحاني از تهران، فرزانه صاحبي از البرز، هانيه اخلاقي از البرز، فاطمه كلاسنگياني از گلستان، حنانه همتي از گيلان و زهرا شيدايي از مازندران در وزن 67- كيلوگرم با هم رقابت می کنند.
پیکارهای وزن 73- كيلوگرم با حضور فاطمه عباسي از اصفهان، شكرانه ايزدي از تهران، فاطمه مصطفايي از البرز، آتوسا كاكاوند از قزوين و شهرزاد نقدي از كردستان برگزار می شود و در وزن 73+ كيلوگرم فاطمه اميني از اصفهان، مليكا ميرحسيني از تهران، مريم سهرابي از البرز، صدف امير از البرز، نفيسه رنگرززاده از خراسان رضوي، سيده الناز اميري از قزوين، مونا طالب ضيابري از گيلان و زينب ولي پور از مازندران برای ورود به اردوی تیم ملی با هم رقابت می کنند.
تکواندوکاران رقابت های انتخابی تست دوپینگ می دهند
لازم به ذكر است: در اولين مرحله انتخابي تيم‌ملي، که به منظور حضور در بيست و دومين دوره مسابقات قهرماني آسيايي (G4)، چهارم و پنجم ارديبهشت‌ماه 95 در شهر «مانيلا» فيليپين برگزار مي شود تست دوپينگ از تکواندوکاران گرفته خواهد شد.
گفتنی است : تيم ملي زنان كشورمان در بيست و يكمين دوره اين رقابت‌ها يك مدال نقره و سه برنز را بدست آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار