بجنورد؛

آشنایی 'مربیان جمعیت هلال احمر' با جدیدترین تکنولوژی ها و ابزار های نجات

مدیر عامل جمعیت هلال احمرخراسان شمالی گفت: هفتاد مربی هلال احمر با جدید ترین تکنولوژی ها و ابزار های نجات در دومین دوره مسابقات امداد و نجات کشور آشنامی شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، حسن شکوری نسب با اشاره به برگزاری دومین دوره ی مسابقات امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در بجنورد گفت : در این دوره ی 5 روزه ، 70 مربی با جدید ترین تکنولوژی ها و ابزار های نجات، بویژه در حوادث جاده ای آشنا می شوند.

وی افزود : این دوره از مسابقات در دو بخش کارگاهی،آموزشی و ارایه ی آخرین دستاورد ها در حوزه ی دانش و مهارت،جستجو و نجات در حوادث جاده ای ارائه می شود.

وی گفت:در این دوره از مسابقات مهارت ها به صورت مسابقات انفرادی و عملیاتی برگزار می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان هدف از آموزش مربیان را انتقال مهارت ها به سایر نجاتگران عنوان کرد وگفت : با توجه به حوادث بالای جاده ای در خراسان شمالی باز آموزی منظم مربیان ، افزایش دانش امدادگران و نجاتگران فعال در جمعیت هلال احمر با برگزاری دوره های تخصصی ضروری است.

دومین دوره ی مسابقات امداد و نجات کشور با هدف محک زدن توان امدادگران در برخورد با حوادث جاده ای و غیرمترقبه، آمادگی نیروهای امدادی ، ایجاد هماهنگی بین بخشی و ایجاد انگیزه آمادگی در برابر حوادث احتمالی جاده ای و ایجاد هماهنگی بیشتر میان سازمان های امدادی ، همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی برای افزایش آمادگی امدادگران از نهم تا سیزدهم بهمن ماه در خراسان شمالی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.