تبریز؛

مقام نخست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه در بین دستگاه های دولتی استان

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه در طرح نظر سنجی و محاسبه رضایت مندی دستگاه های دولتی در استان رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بر اساس اعلام ستاد طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در استان آذربایجانشرقی که به تازگی از سوی این ستاد منتشر شده و با توجه به نتایج بدست آمده از بررسی دستگاههای دولتی در سال 93 ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه توانست مقام نخست را در بین دستگاههای دولتی استان به خود اختصاص دهد . 

بر اساس این خبر ، ظفر محمدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز با اعلام این مطلب در شورای اداری شهرستان ، با اهدا لوح تقدیر از خدمات رییس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه تقدیر و تشکر نمود .

در این لوح آمده است : آقای احمد دادرس فیاضی، رییس محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه . نظر بر اینکه آن اداره در طرح نظر سنجی و محاسبه رضایت مندی دستگاههای دولتی استان در سال 93 در بین شهرستانهای استان رتبه 1 را کسب نموده و در سایه اهتمام و رعایت تکریم ارباب رجوع در حوزه تحت ماموریت خویش موجب تعالی دستگاه مربوطه گردیده اید ، برخود فرض میدانم به مصداق حدیت شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق » از خدمات بی شائبه جنابعالی و همکاران محترم آن اداره که در جهت اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و جامه عمل پوشاندن به سیاستهای دولت تدبیر و امید تلاش می نمائید تقدیر و تشکر نموده و توفیق روزافزون در خدمت به مردم شریف منطقه را از ایزد منان بری شما مسئلت میدارم .
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.