تبریز؛

تجلیل از جوانان پسر مدال و مقام آور بین المللی و ملی شهرستان اهر

در مراسمی، با عنوان همایش بزرگ رویداد جوانی، از جوانان پسر مدال و مقام آور بین المللی و ملی شهرستان اهر تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ این مراسم که با حضور مسئولان و جوانان برگزار شد از تعدادی از جوانان پسر مدال آور و مقام آور بین المللی و کشوری شهرستان اهر در عرصه ها و میادین ورزشی، علمی و فرهنگی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم فرماندار شهرستان اهر، از راه اندازی نخستین اتاق فکر برای رفع مشکلات جوانان در شهرستان اهر خبر داد و گفت: تخصص گرایی و شناسایی نیازهای جوانان منطقه در حوزه‌های مختلف از اهداف راه اندازی این اتاق فکر است.

سید محمد عابدی، گفت: امروز جوانان اهری در عرصه های مختلف ورزشی و علمی در سطح کشور و حتی جهان عناوین مختلفی را کسب می کنند که این نشان از استعداد جوانان منطقه است و همه ما وظیفه داریم برای تکرار چنین عناوینی ضمن شناسایی جوانان مستعد از لحاظ مادی و معنوی نیز باید حمایت کنیم.

وی، همچنین ایجاد بانک اطلاعات جوانان شهرستان اهر برای بهره مندی  از ایده ها و نظرات تخصصی آنها را ضروری برشمرد و بر اهتمام فرمانداری شهرستان اهر در تحقق این امر تأکید کرد.

فرماندار شهرستان اهر، افزود: امروز یکی از خواسته های جوانان و به خصوص نخبگان جوان شهرستان اهر، حل مشکل بیکاری جوانان است که در این راستا در بخش های مختلف از جمله معدن،صنعت، کشاورزی و گردشگری سرمایه گذاری های  خوبی انجام شده است که در ماههای آینده شاهد بهره برداری تعدادی از آنها خواهیم بود.

عابدی، از جوانان شهرستان اهر که بیشتر آنها تحصیل کردگان دانشگاه ها هستند خواست با تشکیل تعاونی ها و تشکل های مختلف در راستای توسعه و اشتغال در منطقه، در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، گردشگری و مانند اینها نیز سرمایه گذاری کنند و می توانند از تسهیلاتی که  در زمینه اشتغال پرداخت می شود استفاده کنند.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.