حدادعادل در جمع خبرنگاران:

مشخص شدن 80درصد لیست اصولگرایان در تهران/داوطلبان جدیدالورود در لیست نهایی حضور نخواهند داشت

سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان از مشخص شدن 80 درصد لیست اصولگرایان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان غلامعلی حدادعادل سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان در حاشیه همایش "صدای رویش‌های انقلاب اسلامی" که عصر امروز(شنبه) برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران درباره چگونگی تکمیل فهرست نهایی اصولگرایان اظهار داشت: 80 درصد لیست اصولگرایان در تهران مشخص شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که طی یکی‌ دو روز آینده اقدامات تدوین فهرست پایان یابد.

سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان همچنین درباره انتقادها به عدم حضور یک‌هفته‌ای‌اش در مجلس گفت: یکی از گرفتاری‌های من حضور در شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان است، ما از صبح زود تا شب درگیر این موضوع هستیم و لذا طبیعی است که چند کار با هم جمع نمی‌شود.

حدادعادل در پاسخ به سوالی درخصوص برگزاری جلسه با داوطلبان جدیدالورود خاطرنشان کرد: این جلسه شناخت بهتری برای تصمیم‌گیری به ما داد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم در پاسخ به این سوال که آیا لیست نهایی اصولگرایان تا روز 12 بهمن اعلام خواهد شد نیز گفت: باید صبر کنیم تا شورای نگهبان نظر نهایی خود را اعلام کند تا ما با اطلاعات کامل تصمیم‌گیری کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره نگاه و اعتماد مردم به نمایندگان مجلس ششم نیز گفت: امیدواریم حافظه تاریخی مردم در این انتخابات کمک کند تا کسانی که چند بار در امتحان خود  مردود شده‌اند، با دیگر به مسئولیت‌های سرنوشت‌ساز دست نیابند.

وی درباره استفاده از جوانان در لیست تهران به مزاح گفت: بله از جوانان هم استفاده کرده‌ایم و بنده خودم یکی از آنها هستم.

حداد عادل درباره انتخاب سرلیست اصولگرایان نیز تصریح کرد: تعیین سرلیست از مسائل فرعی است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا لیست تهران به 56 نفر رسیده است یا نه نیز گفت: شاید هم این‌ تعداد کمتر باشد.

همچنین غلامعلی حدادعادل سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری جلسه‌ای با حضور داوطلبان جدیدالورود جریان اصولگرا اظهار داشت: در بین داوطلبان نمایندگی مجلس در تهران که اصولگرا هستند، چهره‌هایی بودند که ما شناخت کافی نسبت به آن‌ها نداشتیم لذا برای آنکه انتخاب ما دقیق تر باشد بر اساس اطلاعات اولیه از عده‌ای دعوت کردیم و در یک جلسه مسائل مطرح شد.

حدادعادل افزود: این نشست در تنظیم فهرست نهایی ما موثر بوده و به انتخاب بهتر در جریان اصولگرا کمک خواهد کرد.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا این افراد به لیست 30 نفره تهران اضافه خواهند شد، تصریح کرد: داوطلبان جدیدالورود در لیست نهایی اصولگرایان حضور نخواهند داشت اما ما هنوز انتخاب خود را نهایی نکرده‌ایم.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.