کتاب‌های درسی رشته‌های هنر مقطع دکتری تدوین می‌شود

رئیس کارگروه هنر و معماری شورای تحول علوم انسانی از تدوین کتاب‌های درسی برای رشته‌های جدید التالیف مقطع دکتری، براساس اولویت خبر داد.

مجید سرسنگی رئیس کارگروه هنرو معماری شورای تحول علوم انسانی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:با توجه به اینکه رشته‌های جدید هنر و معماری با مشکل منابع درسی روبرو هستند، بنابراین در کارگروه هنر و معماری شورای تحول علوم انسانی اقدام به تدوین کتاب‌های درسی مورد نیاز این حوزه کرده‌ایم.

وی ادامه داد:درحال تدوین کتاب درسی مربوط به رشته دکتری هنرهای اسلامی هستیم که امیدواریم تدوین این کتاب به زودی پایان یابد.

رئیس کارگروه هنر و معماری شورای تحول علوم انسانی در خصوص تدوین کتاب‌ها براساس اولویت تصریح کرد:تدوین کتاب درسی برای رشته های هنر و معماری براساس اولویت و متناسب با اهمیت و ضرورت رشته ها انجام می‌شود.به طور مثال رشته های اسلامی از اولویت بسیار بالایی برای تدوین کتاب‌های درسی برخوردار بود، زیرا متاسفانه در سال‌های گذشته دانشجویان برای تحصیل در این رشته باید به دیگر کشورها سفر می‌کردند.

سرسنگی در پایان خاطرنشان کرد:تدوین کتاب‌های درسی براساس اولویت و در ابتدا برای دروس مقاطع دکتری تدوین می‌شود که در مراحل بعدی برای رشته های مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی نیز این موضوع دنبال می‌شود.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار