جلسه هیات مدیره استقلال روز دوشنبه برگزار می‌شود

توسکی تنها با خواسته کتبی مظلومی جذب می‌شود

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال روز دوشنبه 12 بهمن برگزار می‌شود.

جلسه هیات مدیره استقلال روز دوشنبه برگزار می‌شود/ توسکی تنها با خواسته کتبی مظلومی جذب می‌شود
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آبی پوشان پایتخت امروز یک نوبت تمرین را ساعت 15 در زمین شماره 2 مجموعه آزادی برگزار خواهند کرد.

** توسکی با آبی پوشان قرارداد می‌بندد

با توجه به اینکه فاتون توسکی بازیکن آلمانی-کوروویی موردنظر مسئولان باشگاه روز پنج‌شنبه  آزمایش‌های لازم را برای پیوستن به تیم استقلال داد از همین رو، قرار است نتایج این آزمایش‌ها ظهر امروز به دست بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال برسد. 

بنابراین مسئولان باشگاه استقلال پس از بررسی تست‌های پزشکی مقدمات عقد قرارداد را فراهم خواهند کرد . گفتنی است که ثبت قرارداد این بازیکن تنها با خواسته کتبی پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان صورت می‌گیرد.

بنابراین پرویز مظلومی باید در صورت خواستن فاتون توسکی این مساله را به صورت کتبی به مسئولین باشگاه ارائه دهد و احتمال دارد تا عصر امروز این امر از سوی سرمربی آبی پوشان صورت بگیرد باید منتظر ماند تا ببینیم وضعیت این بازیکن آبی پوشان چه خواهد شد آیا توسکی قرارداد خود را با استقلال ثبت خواهد کرد؟

** برنامه آبی پوشان برای سفر به اصفهان

استقلالی‌ها صبح روز دوشنبه هفته جاری از ساعت 11 در کمپ مرحوم ناصر حجازی تمرین خود را برگزار و بعد از آن برای صرف ناهار و حضور در فرودگاه آماده می‌شوند.

کاروان تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه ساعت 14:30 از طریق فرودگاه مهرآباد عازم اصفهان می‌شوند تا روز سه‌شنبه هفته جاری در هفته هیجدهم  مسابقات لیگ برتر به مصاف تیم ذوب آهن بروند.

** جلسه هیات مدیره آبی پوشان برگزار می‌شود

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال همانند هر هفته که جلساتی را درباره رسیدگی به مسائل روز باشگاه تشکیل می‌دهند این هفته نیز در نظر دارند جلسه را تشکیل دهند اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال روز دوشنبه ساعت 10 جلسه هیات مدیره را برگزار و قرار است در خصوص مسائل روز باشگاه تصمیمات لازم لحاظ شده.

** احتمال برگزاری مراسم ویژه برای مرحوم احدی

این احتمال وجود دارد که مدیران باشگاه استقلال برای ارج نهادن به زحمات مرحوم احدی برنامه ویژه‌ای را در نشر بگیرند البته این مساله در ابتدا باید در جلسه هیات مدیره هفته جاری عنوان و مورد بررسی قرار گیرد و در صورت تایید تمامی اعضا صورت بگیرد.

** مصدومان آبی پوشان پایتخت
 
محسن کریمی بازیکن آبی پوش پایتخت که در تمرین روز گذشته دچار مصدومیت شد امروز در کمپینگ باشگاه استقلال حضور پیدا کرد تا تحت نظر و تست پزشکی باشگاه استقلال قرار گیرد.
 
از طرفی دیگر مصدومیت جزیی حنیف عمران‌زاده و خسرو حیدری نیز باعث شد آبی پوشان شرایط خوبی را نداشته باشند، البته حنیف عمران زاده امروز پا به پای بازیکنان تمرینات خود را دنبال کرد و محسن کریمی نیز که در کلینیک باشگاه حضور پیدا کرده بود در تمرین امروز آبی پوشان شرکت کرد.
 
با توجه به جدال حساس استقلالی‌ها روز سه‌شنبه هفته جاری مقابل ذوب آهن بحران آسیب دیدگی اردوی آبی پوشان را تحت شعاع قرار داده است.
 
 مهدی رحمتی و یعقوب کریمی نیز به تازگی از بند مصدومیت رها شده‌اند و در حال حاضر مصدومیت خسرو حیدری و محسن کریمی باعث شده فکر مظلومی سرمربی آبی پوشان برای جدال حساس با تیم ذوب آهن در هفته هیجدهم لیگ برتر بیش از پیش مشغول شود.
 
**پرداختی مطالبات کادر فنی و دیگر بازیکنان تا قبل از سفر به اصفهان
 
مسئولان باشگاه استقلال درصدد هستند تا مطالبات کادر فنی و 4-5 بازیکن دیگر را تا قبل از سفر تیم به اصفهان یعنی  روز سه‌شنبه هفته جاری و رویارویی با تیم ذوب آهن در هفته  هیجدهم لیگ برتر پرداخت کنند از این رو آنها نیز 50 درصد مطالبات خود را دریافت کرده باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار