تبریز؛

ایران به تمام ملت‌ها برای مقاومت در برابر قدرت‌های جهانی جرأت ایستادگی داده است

امروز انقلاب اسلامی در حال خیز برداشتن است و در مقابل قدرت‌های جهانی نیز در حال عقب‌نشینی هستند و جمهوری اسلامی به تمام ملت‌ها برای مقاومت در برابر قدرت‌های جهانی جسارت و جرأت ایستادگی داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از تبریز؛ حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی با بیان اینکه این دو سلطه مطلق با تمام قدرت نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با افزایش سلطه ستم‌گرایانه خود لحظه به لحظه پررونق شده و روز به روز قدرتمندتر می‌شدند، اظهار داشت: در مقابل، بیچارگی و تنگدستی ملت‌های مظلوم افزایش می‌یافت.

وی افزود: بالاخره در سال 1357 موج بیداری در این کشور به وجود آمد و این قیچی با صخره سخت و عظیمی مواجه شد و حلقوم هر دو استکبار آن روز با یک لقمه نامأنوس روبه‌رو شد که در خواب هم تصور آن را نمی‌کردند و به تعبیر امام راحل(ره) «انقلاب ما انفجار نور بود» و این صخره عظیم لبه تیغ تیز قیچی استکبار را از کار انداخت و ابتکار عمل را از دست آنها خارج کرد و به تعبیر دیگر امام راحل(ره)« این انقلاب پیروزی خون بر شمشیر بود.»

خطیب جمعه شهرستان بناب با تأکید بر اینکه با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بهمن 57 ضربه مهلکی بر استکبار جهانی وارد شد، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی به وسیله مردم و رهبری امام خمینی(ره) هیمنه هر دو استکبار در هم شکست و بر روی زمین آسیب زیادی به این دو قدرت دنیا وارد کرد.

باقری‌بنابی اظهار داشت: ملت ایران در برابر این ابرقدرت‌ها قد علم کردند و نتیجه آن دستاورد بزرگی را نصیب این کشور کرد با وجود اینکه مشکلات و هزینه‌های زیادی را نیز متوجه این کشور کرد و برای این ملت به ارمغان آورد که قابل انکار نیستند و جنگ، ترور و تحریم نمونه‌هایی از آن هزینه‌ها بودند.

 وی سپس با اشاره به فرا گرفتن موج بیداری و مقاومت در سرتاسر دنیا این بیداری و مقاومت را نشأت گرفته و الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب با اذعان به اینکه انقلاب اسلامی ایران الهام‌بخش است؛ گفت: قطعاً و مسلماً این کار بی‌هزینه و بی‌دردسر به سرانجام نمی‌رسید و برای رسیدن به موفقیت باید هزینه‌ها داد.

باقری‌بنابی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی در حال خیز برداشتن است و در مقابل قدرت‌های جهانی نیز در حال عقب‌نشینی هستند و جمهوری اسلامی عملاً حرکت‌های بیداری و زنده جهان را هدایت، حمایت و رهبری می‌کند و به تمام ملت‌ها برای مقاومت در برابر قدرت‌های جهانی جسارت و جرأت ایستادگی داده است.

وی با تمجید از ابتکار عمل مسئولان جمهوری اسلامی در تشکیل اجلاس‌های بین‌المللی و میزبانی این اجلاس‌ها گفت: پیام‌ها و سخنان بسیار گویا و حکیمانه مقام معظم رهبری به مهمانان خارجی کاملاً تکان‌دهنده بود به خصوص نامه‌های مقام معظم رهبری به قاطبه جوانان غربی که دقیقاً مطابق دستور و فرمان الهی است.

خطیب جمعه بناب افزود: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا، مقاومت و ایستادگی کاری را در دنیا به سرانجام رسانیده که هیچ قدرتی حتی با بمب اتمی نیز نمی‌تواند به آن دست یابد.

باقری‌بنابی در ادامه خطبه‌ها تصریح کرد: امروز زمان تسخیر دل‌ها و قلب‌هاست نه تسخیر خاک، لشگرکشی و آدم‌کشی و نه استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی.

وی تأکید کرد: بمب‌های اتمی ما همان نامه‌هایی هستند که مقام معظم رهبری به جوانان غربی نوشته است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.