اردبیل؛

اعزام 10هزار دانش‌آموز اردبیلی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امسال ۱۰ هزار و ۳۰۰ نفر دانش‌آموز از استان اردبیل در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سیدشفیع حسینی افزود: با برنامه‌ریزی‌های اتخاذ شده از سوی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردوهای راهیان نور در اردبیل به صورت تخصصی و هدفدار اجرا می‌شود تا بتوانیم به اهداف مطلوب خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برسیم.

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور همه‌ساله با مشارکت سپاه حضرت عباس(ع)، نهادها و دستگاه‌‌های فرهنگی برگزار می‌شود، افزود: امسال برنامه‌ریزی شده است تا این اردوها به طور منظم و هدفدار در قالب گروه‌های مختلف در استان اردبیل انجام شود.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: اعزام کاروان به اردوهای راهیان نور نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه داشته است و یکی از وظایف و رسالت همگانی ما انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی است که باید در این راستا همگان تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

حسینی تصریح کرد: امسال 10 هزار و 300 نفر دانش‌آموز در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده‌اند که این امر با مشارکت سپاه حضرت عباس(ع) و آموزش و پرورش استان اجرایی شده است که در صدد هستیم اردوهای راهیان نور در اردبیل را افزایش دهیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.