کرمانشاه؛

کشاورزی کرمانشاه پتانسیل بالایی برای تحول و توسعه دارد

در آستانه دهه مبارک فجر دومین نشست صمیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با پرسنل این سازمان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ خسرو شهبازی رئیس این سازمان با اشاره به اینکه بخش کشاورزی استان کرمانشاه پتانسیل بالایی برای تحول و توسعه دارد گفت: سیاست ما در سازمان جهاد کشاورزی استان افزایش تولید محصولات کشاورزی با روش‌های نوین و ایجاد اشتغال پایدار می‌باشد.

وی با با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی استان کرمانشاه نیازمند سرمایه‌گذاری می‌باشد افزود: یکی از بخش‌‌های درآمدزا برای سرمایه‌گذاری در استان کشاورزی است و میتوان طرح‌های متعدی را به دلیل گستردگی در این بخش اجرا نمود.

شهبازی یکی از دغدغه‌های خود را در بخش کشاورزی استان ایجاد اشتغال اعلام کرد و خاطرنشان نمود: در زمینه ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی از هر ایده و پیشنهاد سازنده‌ای استقبال می‌کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر طرح سامانه گرمسیری استان پتانسیل بالایی برای ایجاد اشتغال در منطقه گرمسیری و استان دارد که در حال اجرا می‌باشد.

شهبازی گفت: پرسنل سازمان جهاد کشاورزی استان مانند زمان انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی تلاش و جهاد در راه خدا را سرلوحه خویش قرار دهند و با کارعلمی بخش کشاورزی را به سمت پیشرفت سوق دهند.

وی در پایان گفت: مسائل و مشکلات کارکنان سازمان جهاد کشاورزی را از نزدیک رصد و مورد بررسی قرار می‌دهیم و با برنامه‌ریزی در جهت بالا بردن رفاه کارکنان سازمان هستیم.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: کرمانشاه ، کشاورزی ، بالا ، تحول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.