«مشاعره سلامت» در دانشگاه علوم پزشکی؟!

برنامه «مشاعره سلامت» در تاریخ 24 تا 26 بهمن در شیراز با حضور 76 نفر از دانشجویان منتخب دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود.

سید محمد حسین پورفاضلی مدیر اجرایی هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «مشاعره سلامت» در شیراز گفت: ما امسال با همکاری دانشگاه‌ علوم پزشکی شیراز و صدا و سیمای این استان، برنامه‌ای با عنوان مشاعره سلامت با اجرای امیر همایون یزدان‌پور حافظ شناس، در کنار سه تن از داوران این بخش خسرو قاسمیان رئیس گروه ادبیات علوم پزشکی شیراز، رحیمی میرآبادی شاعر و استاد دانشگاه و رضا اسماعیلی شاعر را برگزار خواهیم کرد.

پورفاضلی در ادامه افزود: برنامه «مشاعره سلامت» در تاریخ 24 تا 26 بهمن در شیراز با حضور 76 نفر از دانشجویان منتخب دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود که همزمان با اختتامیه بخش ادبی و هنرهای تجسمی هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌ها علوم پزشکی کشور خواهد بود.

وی افزود: اما بخش دیگر این برنامه مزایده واژگانی است. به این صورت که در این بخش داوران 10 لغت را به هر نفر می‌دهند و افراد با انتخاب برخی از این لغات باید شعر بگویند و در غیر این صورت، امتیاز منفی می‌گیرند . همچنین بخش دیگری با حفظ غزل یا یک شعر آزاد برای بازگو کردن توسط شرکت‌کنندگان و طی برنامه اجرا خواهد شد.

مدیر اجرایی هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با اشاره به عملکرد داوران و دبیران این جشنواره گفت: ما در این دوره از جشنواره توانستیم با انتخاب دو دبیر افتخاری و تخصصی این جشنواره را تخصصی‌تر برگزار کنیم. به همین دلیل همکاری محمدعلی بهمنی، افشین یداللهی در کنار دیگر اساتید گروه فوق‌العاده‌ای را تشکیل دادند. به همین دلیل ما نه تنها از روند داوری‌ها رضایت داریم؛ بلکه علاقه‌مندیم همکاری‌هایمان بیشتر شود.

وی تاکید کرد: ناگفته نماند در کنار داوری‌های انجام شده، ضعف آثار توسط دبیران بررسی می‌شود و شرکت‌کنندگان در جشنواره می‌توانند از کم و کاستی کار خود آگاه شوند و یادداشت‌های دبیران و داوران راجع به آثارشان را ببینند.

پورفاضلی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف جشنواره هفتم شناسایی متقاضیان مستعد است تا بتوانیم در فعالیت‌های بعدی با آن‌ها همکاری کنیم و آن‌ها در جشنواره‌های بعدی استعداد بیشتری از خود نشان دهند.


انتهای پیام /




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار