دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی شاعر می‌شوند!

ترانه‌سرایی به قلم دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، اتفاقی است که این روزها در قالب یک جشنواره فرهنگی رخ نموده است.

مهدی ایوبی ترانه‌سرا و داور بخش ترانه هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص داوری این بخش از آثار گفت: علی‌رغم اینکه صاحبان آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، دانشجویان رشته‌های غیرمرتبط با ادبیات هستند؛ اما اشعار خوبی را به دست ما رساندند. این مسأله نشانگر این است که  حس هنری و پتانسیل ادبی در دانشجویان و فعالان غیرادبی نیز وجود دارد.

ایوبی در ادامه افزود: باید به مستعدین این حوزه و برگزیدگان این بخش فرصت بیشتری جهت آموزش داده شود. اگر می‌خواهند پیشرفت کنند، باید نیروهای بالقوه را به نیروهای بالفعل تبدیل و بتوانند در راستای آن به ادبیات کشور خدمت کنند.

این ترانه‌سرا با اشاره به استقبال داوطلبان از بخش ترانه در جشنواره گفت: این بخش از جشنواره با استقبال خوبی روبرو شد. من نیز از داوری جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌ پزشکی در سال‌های آینده استقبال می‌کنم. ضمن اینکه کار کردن در کنار افشین یداللهی برایم دوست‌داشتنی است.


انتهای پیام / 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار