توسکی منتظر جواب تست پزشکی و تایید مظلومی/ هافبک آلمانی قرارداد می بندد؟

گزینه آلمانی استقلال در صورت تایید تست پزشکی و مظلومی با آبی پوشان قرارداد می بنندد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فاتون توسکی بازیکن آلمانی -کوزویی مدنظر مسئولان باشگاه استقلال با حضور در فدراسیون پزشکی، تست و آزمایش های لازم را انجام داد و قرار است نتایج آزمایش های این بازیکن به باشگاه استقلال ارائه شود تا تصمیمات لازم درباره وضعیت این بازیکن اتخاد شود 

توسکی در صورت قبولی در تست پزشکی و تأیید مظلومی سرمربی تیم آبی پوش می تواند با استقلال قرارداد ببندند و احتمال دارد بازیکن آلمانی فردا در دفتر افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال به همراه سرمربی تیم حضور پیدا کند .

گفتنی است پرویز مظلومی در پایان تمرین استقلال نیز رضایت نسبی خود را از عملکرد توسکی اعلام کرده اما سرمربی آبی پوشان در نظر دارد دو جلسه دیگر این بازیکن را مورد ارزیابی قرار دهد تا در صورت تایید وی را جذب کند .

 بنابراین این احتمال وجود دارد که مظلومی سرمربی آبی پوشان نظر مثبتی روی او داشته باشد و این بازیکن در نیم فصل دوم تیم استقلال را همراهی کند. باید منتظر بمانیم تا ببینیم در جلسه بعدی توسکی با مسئولان باشگاه استقلال چه اتفاقی رخ خواهد داد ایا این بازیکن با استقلال قرارداد می بندد.

انتهای پیام/
برچسب ها: توسکی ، مظلومی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار