«شناسه» روایت‌گو دو فیلم از زندگی چهره‌های ایرانی می شود

ویژه برنامه «شناسه» با ارائه مستنداتی درام در چهره‌ی برجسته‌ی ایرانی را معرفی می کند.

علیرضا محمد‌نیا تهیه کننده ویژه برنامه «شناسه» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌های ایام دهه فجر گفت: برنامه «اینجا شب نیست» تحت عنوان «شناسه» با رویکرد مضامین انقلابی، گریزی بر تاریخ انقلاب می‌زند.

وی ادامه داد: این ویژه برنامه در دو تاریخ یازدهم و هجدهم بهمن ماه با معرفی دو شخصیت برجسته ایرانی مبنی بر مستندات زندگیشان به روی آنتن شبکه رادیویی جوان می رود.

تهیه کننده برنامه «سینما،‌هویت، سلطه» در خصوص ویژه برنامه  «شناسه» تصریح کرد: «شناسه» با رویکردی متفاوت در محتوای برنامه از هفته اول داستان زندگی سید بزرگ محمودی را روایت می‎‌کند و سپس در برنامه بعد نگاهی به درام به زندگی دو شهید برادر باکری می اندازد.

محمدنیا افزود: ویژه برنامه «شناسه» با ساختار مستند – ترکیبی سعی به بازسازی مراحل زندگی دو چهره‌ی برجسته کشورمان کرده است ، البته به دلیل آنکه مولفه‌های درام را با درون مایه اصلی تلفیق کرده‌ایم، زیاد مبتنی بر واقعیت‌ها نیست.

وی به بخش های مختلف برنامه «شناسه» بامدادهای دوشنبه  شب‌ها اشاره کرد و گفت: بخش های مستندی چون تاریخ انقلاب گریزی، پخش قسمت هایی از فیلم سینمایی، «بدون دخترم هرگز» در خلال هر بخش از برنامه منعکس می‌شود.

تهیه کننده برنامه «سینما ، زاویه» تاکید کرد: در واقع در پایان این دو شب دو فیلم با ایفای نقش شخصیت‌های سید بزرگ محمودی و شهیدان حمید و مهدی باکری با ساختار درام تقدیم شنوندگان رادیو جوان می‌شود.

محمدنیا در پایان اظهار داشت: در هفته اول موازین و سیاست های کشورمان را قبل از انقلاب اسلامی و در هفته دوم از گذشت، فداکاری و ایثار مردم این سرزمین می‌گوییم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار