قزوین ؛

المپیاد علمی دانش‌آموزان استان قزوین در اواخر بهمن ماه برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: براساس زمان‌بندی‌های انجام شده المپیاد علمی دانش‌آموزان اواخر بهمن ماه در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ سالار قاسمی  اظهار داشت: المپیاد علمی ویژه دانش‌آموزان پایه دوم و سوم متوسطه دوره دوم و همچنین دانش‌آموزان محصل در هنرستان‌ها ومدارس فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش است که باید امکانات لازم برای شرکت دانش‌آموزان در اینگونه المپیادها فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: براساس آمارهای بدست آمده تاکنون بیش از 1300 دانش‌آموز به منظور شرکت در المپیاد علمی که در 7 رشته برگزار می‌شود، ثبت‌نام کرده‌اند.

قاسمی عنوان کرد: کامپیوتر، نحوم، ریاضی، زیست‌شناسی، فیزیک و ادبیات 7 رشته‌ای هستند که دانش‌آموزان در المپیاد علمی می‌توانند در هر یک از این رشته‌ها به رقابت بپردازند.

وی با اشاره به زمان برگزاری المپیاد علمی ادامه داد: المپیاد علمی دانش‌آموزان 27 تا 29 بهمن ماه امسال به مدت سه روز در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: المپیاد علمی دانش‌آموزان در سه مرحله منطقه‌ای‌، استانی و کشوری برگزار می‌شود که برگزیدگان مرحله کشوری برای رقابت در مسابقات علمی جهان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.