یگان‌های هوادریای نداجا اقدام به پرتاب اژدر کردند/ عملیات مین‌روبی و مین‌ریزی در حوالی تنگه هرمز

یگان‌های هوادریای نیروی دریایی ارتش در دومین روز از مرحله اصلی رزمایش ولایت 94 اقدام به پرتاب اژدر و راکت به سمت اهداف زیرسطحی و سطحی کردند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  یگان های هوادریای نیروی دریایی ارتش در دومین روز از مرحله اصلی رزمایش ولایت 94 اقدام به پرتاب اژدر و راکت به سمت اهداف زیرسطحی و سطحی کردند.

در همین راستا تعدادی اژدرهای بهینه‌سازی شده نیروی دریایی به منظور انهدام اهداف ضد زیرسطحی توسط بالگردهای SH3D با موفقیت پرتاب و اهداف متحرک زیرسطحی را منهدم کردند.

انجام عملیات های مین روبی، مین ریزی و سقوط آزاد چتربازان از دیگر اقدامات امروز یگان هوا دریا بود.

 در این مرحله با فرض اینکه دشمن در راستای آسیب رساندن به خود مواصلاتی و منطقه عبور و مرور کشتی‌ها اقدام مین‌ریزی دریایی کرده است نیروی دریایی ارتش به منظور عبور بی‌خطر کشتی‌های تجاری و نفت‌کش خودی و باز نگهداشتن این خطوط با استفاده از بالگردهای RH اقدام به مین‌روبی در محدوده تنگه هرمز کردند همچنین نیروی دریایی ارتش با بهره گیری از انواع پهپادهای گشت و شناسایی دوربرد توانست نسبت به شناسایی کامل یگان‌های شناور دشمن در دریا و تصویربرداری از آنها اقدام کنند.

فرمانده این یگان نیز در حاشیه رزمایش از موفقیت آمیز بودن اقدامات یگانهای پروازی خبر داد و گفت: این ماموریت ها در روزهای آینده ادامه دارد.


انتهای پیام/
برچسب ها: اژدر ، نداجا ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار