لرستان؛

در دست احداث بودن 80 هکتار فضای سبز در خرم آباد

شهردار خرم آباد گفت: 80 هکتار فضای سبز در این شهرستان در دست اجراست و با بهره برداری از آن تا پایان سال آینده معادل کل فعالیت این شهرداری فضای سبز ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی عیدی بیرانوند با بیان اینکه همزمان با ایام دهه  فجر امسال پنج بوستان محله ای در نواحی مختلف شهر به بهره برداری می رسد افزود: در این ایام بوستان دماوند منطقه گلدشت غربی به عنوان اصلی ترین این طرح ها، با مساحت یکهزار و هفت متر و اعتبار 855 میلیون ریال بهره برداری می شود.

وی ادامه داد: کل فضای سبزی که از ابتدای عمر شهرداری خرم آباد طراحی و ایجادشده، 120 هکتار بوده درحالی که از آغاز سال 94 تاکنون 30 هکتار فضای سبز ایجادشده است.

عیدی بیرانوند با اشاره به بهره برداری از پارک سوار میدان اسدآبادی در دهه فجر ادامه داد: برای اجرای فاز یک این طرح تاکنون سه میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه فاز اول باغ پرندگان شهر نیز آماده بهره برداری شده اضافه کرد: اعتبار اولیه برای احداث این پارک به مساحت دو هکتار 20 میلیارد ریال بوده که تاکنون برای فضای نخست هفت میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.