بادامچیان در جمع اعضا و هواداران حزب موتلفه اسلامی؛

مراقب نفوذی‌ها در انتخابات خبرگان باشیم/ وحدت اصولگرایان در 20 استان کشور تامین شده است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی از ارائه لیست 21 نفره این حزب به شورای ائتلاف اصولگرایان جهت حضور در لیست نهایی خبر داد.

مراقب نفوذی‌ها در انتخابات خبرگان باشیم/ وحدت اصولگرایان در 20 استان کشور تامین شده است
 به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عصر امروز در جمع اعضا و هواداران این حزب در استان تهران با اشاره به انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و حساسیت بالای انتخابات هفتم اسفند اظهار داشت: انتخابات امسال از حساسیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است. استکبار جهانی و برخی عناصر مسئله دار داخلی از سال ها قبل برای خبرگان رهبری برنامه داشته اند.

وی در همین باره افزود: با توجه به سن مقام معظم رهبری، این ها فکر می کنند که زمان ممکن است مقتضی این باشد که فرد جوانتری عهده دار این مسئولیت شود.

بادامچیان تاکید کرد: این ها می دانند که نمی توانند از عهده کسب اکثریت مجلس خبرگان بر بیایند بنابراین به دنبال این هستند تا نفوذی ها را به این مجلس بفرستند نفوذی هایی که به اصطلاح خودشان مهره های سفید بوده و قابل رد کردن هم نیستند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: در انتخابات خبرگان باید مراقب نفوذی ها باشیم؛ آن هایی که می خواهند با ورود به مجلس فتنه ایجاد کنند.  
 
وی که مسئولیت ستاد انتخابات خبرگان رهبری جامعه مدرسین را برعهده گرفته است درباره فعالیت این ستاد گفت: مرکز این ستاد در قم و در جامعه مدرسین وشعبه آن در جامعه روحانیت مبارز تهران قرار دارد؛ به مسئولین احزاب اعلام کرده ایم تا در انتخابات از فهرست های جامعه روحانیت و جامعه مدرسین حمایت و رای دهند و چنانچه عده ای بخواهند نقوذی شوند را معرفی کنند.  
 
بادامچیان در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به بحث همگرایی اصولگرایان خاطر نشان کرد: در نزدیک 26 استان، از طرف ائمه جماعات و یا روحانیت، یک روحانی مسئول همگرایی اصولگرایان شده است و این فرد با جمع کردن همه اصولگرایان و ارزش گرایان، در بحث همگرایی این جریان کمک می کند و چون این فرد وارد مصادیق انتخاباتی نشده است، توانسته نیروهای مختلف را دور یکدیگر جمع کند.
 
وی با تاکید براینکه مسئله وحدت اصولگرایان در 20 استان کشور تامین شده و در ده استان باقی مانده جهت حصول وحدت در حال تلاش هستیم گفت: براساس این که برخی نمی خواستند محوریت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز را بپذیرند، جامعه مدرسین وارد عرصه انتخابات مجلس نشد و جامعه روحانیت مبارز این مسئولیت را پذیرفت. برمبنای این راهبرد همه دوستان در شورای ائتلاف 22 نفره با محوریت آیت الله موحدی کرمانی در محل جامعه روحانیت گرد هم آمده اند. 

بادامچیان گفت: در انتخابات باید با تمام وجود کار کنیم تا ان شالله در تاریخ هشتم اسفند بر لبان مقام معظم رهبری لبخند بنشیند.
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان از ارائه لیست 21 نفره این حزب به شورای ائتلاف اصولگرایان جهت حضور در لیست نهایی خبر داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار