نشست سراسری سخنرانان هیأت رزمندگان اسلام برگزار می‌شود

دوازدهمین نشست هم‌اندیشی سخنرانان مرتبط با هیئت رزمندگان اسلام، پنجشنبه 8 بهمن 94 با حضور سخنرانان، روحانیون و مداحان در شهر قم برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرحمن سفیدی‌امین، معاون فرهنگی هیئت رزمندگان اسلام در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: دوازدهمین نشست هم‌اندیشی سخنرانان مرتبط با هیئت رزمندگان اسلام، پنجشنبه 8 بهمن 94 در شهر قم برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این نشست به مناسب ایام الله دهه فجر و فاطمیه اول و دوم با منظور هماهنگی و هدفمندسازی سخنرانی‌های هیأت کشور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سفیدی امین گفت: این نشست بنا بر ضرورت ایام پیش‌رو و رویدادهایی همچون برجام و دوران پساتحریم و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان با هدف شناخت بیشتر شخصیت عبادی، سیاسی، فرهنگی، تربیتی حضرت زهرا سلام‌ الله علیها و طرح دغدغه‌های این مقطع از انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نشست که با سخنرانی حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیداحمد خاتمی و سردار جوانی برگزار می‌شود عناوینی مانند نفوذ، تعریف خط امام(ره)، دستاوردهای انقلاب و چگونگی استمرار آن، روحیه‌ی انقلابی و حفظ آن، استکبار ستیزی، جریان فتنه و مجلس انتخابی و مجلس طراز اسلامی و چگونگی طرح این مباحث در منابر بررسی خواهد شد.

معاون فرهنگی هیئت رزمندگان اسلام گفت: سخنرانان برجسته کشور از جمله حجج الاسلام احمد پناهیان، مؤمنی و نظافت در این نشست حضور خواهند داشت و افراد می‌توانند با شرکت در بحث، ایده‌ها و نظرات خود را با حضار به اشتراک بگذارند.




انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار