ایلام؛

خیر آبدانانی 2 هزار متر زمین برای ساخت مدرسه اهدا کرد

یک خیر آبدانانی، 2 هزار متر مربع زمین برای احداث مدرسه در این شهرستان اهداء کرده است.

خیر آبدانانی 2 هزار متر زمین برای ساخت مدرسه اهدا کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبدانان در همایش خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان با اعلام این خبر گفت: خیر نیک‌اندیش "منوچهر یارپور" دو هزار متر مربع زمین جهت احداث مدرسه به مجمع خیرین مدرسه ساز آبدانان اهداء کرده‌است.

صفر رحمانی‌پور افزود: یکصد نفر از مجموعه معلمان و فرهنگیان شهرستان هم ماهیانه مبلغی از حقوق خود را به مجمع خیرین مدرسه‌ساز واریز می‌کنند که در مباحثی همچون ساخت مدرسه، ایاب و ذهاب دانش‌آموزان روستایی و فعالیت‌های فوق برنامه هزینه شود.

وی اظهار کرد: عینی یکی دیگر از خیرین آبدانانی است که ماهیانه مبلغ 5 میلیون ریال جهت سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان روستایی پرداخت می‌کند که در سال، 60 میلیون ریال برای این‌کار اهداء می‌کند.

به گفته رحمانی‌پور، در سال گذشته مبلغ یکصد میلیون‌ریال از طرف رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور و استان نیز جهت پرداخت هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مناطق محروم این شهرستان پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به زلزله مردادماه سال گذشته در آبدانان و خسارت وارد شده به واحدهای آموزشی این شهرستان، گفت: تعداد 15 واحد آموزشی تخریبی اعلام شده است که در سال گذشته، 6 واحد آموزشی در نقاط مختلف شهرستان آبدانان مقاوم‌سازی شده است.

مدیر آموزش و پرورش آبدانان اظهار کرد: تعداد 7 واحد آموزشی هم‌اکنون در حال ساخت هستند و در دهه فجر سال جاری، دو واحد آموزشی در روستای تپه حمام و شهرک هزارانی به بهره‌برداری می‌رسد.

رحمانی‌پور این را هم گفت که در آینده نزدیک شاهد شروع به کار مدرسه 16 کلاسه شهید فهمیده شهر آبدانان در 15 خرداد‌شمالی این شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: خیر ، آبدانان ، زمین ، اهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.