نایب رئیس بوئینگ و بیلیارد بانوان:

سرعت در مسابقات اسنوکر امسال بالا بود

نایب رئیس بوئینگ و بیلیارد بانوان گفت: بهبود سرعت شرکت‌ کننده‌ها در مسابقات اسنوکر باعث افزایش کیفیت مسابقات شد.

سرعت در مسابقات اسنوکر امسال بالا بود

مریم اسداللهی درگفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره مسابقات قهرمانی کشور اسنوکر بانوان تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشور اسنوکر بانوان هفتمین دوره این رقابت ها و سیزدهمین دوره مسابقات پاکت بیلیارد رنکینگ کشوری بود که با ورزشکارانی از 15 استان کشور در 4 روز برگزار شد.

وی گفت: در پایان این رقابت‌ها اکرم محمدی قهرمان اسنوکر و پریسا منگلی قهرمان رنکینگ کشوری تن بال شد.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد و شرکت کننده نسبت به دوره‌های گذشته از سرعت بالایی برخوردار بودند که افراد انتخاب شده به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

اسداللهی ادامه داد: در رشته بوئینگ مسابقات قهرمانی کشور داریم که به صورت آزاد است و در نیمه دوم بهمن ماه برگزار می شود که برای شرکت در این رقابت ها محدودیت سنی وجود ندارد.

وی درباره وضعیت بوئینگ و بیلیارد ایران گفت: در حال حاضر ایران در رشته بیلیارد آقایان دوم جهان و بانوان نهم جهان است که خوشبختانه پیشرفت زیادی در این سالها داشتیم با اینکه این ورزش از ورزش‌های نوپا در ایران است.

نایب رئیس بانوان بوئینگ و بیلیارد افزود: رشته بوئینگ در کشور به توسعه چندانی دست پیدانکرده استو فاصله زیادی در سطح آسیا و  جهان داریم. به لحاظ اینکه این رشته برای توسعه وابسته به ابزار و لاین‌های ویژه‌ است.

اسداللهی گفت: بر این اساس به دلیل مناسب نبودن امکانات در رشته بوئینگ به جایگاه خاصی دست نیافتیم.

وی در پایان درباره استقبال از این رشته ورزشی در کشور اظهار داشت: براساس تعامل و تفاهم نامه‌هایی که بین دانشگاه‌ها و فدراسیون انجام شد استقبال از بیلیارد رو به افزایش است که قطعا با گسترش این همکاری ها می‌توانیم را بیشتر توسعه دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار