میرور: وحشت از تروریسم، ترکیه ای ارزان قیمت ساخته است

وبسایت "میرور" نوشت: افزایش حملات تروریستی در ترکیه باعث شد بسیاری از گردشگران مقاصد امن تری را برای گذراندن تعطیلات انتخاب کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از میرور، گردشگران انگلیسی می توانند ارزان ترین بلیت ها را به مقصد ترکیه و شمال آفریقا خریداری کنند. شرکت هواپیمایی "ایزی جت" انگلیس از افزایش 46 درصدی لغو سفرها در آغاز سال 2016 میلادی در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

این شرکت هواپیمایی اعلام کرد: کاهش بی سابقه سفرهای تفریحی به این کشورها به دنبال نگرانی های امنیتی در خصوص سقوط هواپیمای مسافربری روسیه در صحرای سینای مصر و حملات تروریستی پاریس رخ داده است. هواپیمای مسافربری روسیه که از فرودگاه شرم الشیخ مصر به سمت سن پترزبورگ در حرکت بود، در صحرای سینای مصر سقوط کرد و همه 224 سرنشین و خدمه آن کشته شدند. 

"باب اتکینسون،" متخصص سفر در سازمان "ترَوِل سوپرمارکت" پیش بینی کرد:  گردشگران و خطوط هوایی ترجیح می دهند به کشورهای امنی از جمله پرتغال و اسپانیا سفر کنند. انگلیسی هایی که به دنبال گذراندن زمستانی گرم هستند نیز می توانند تعطیلات خود را در شهر "غردقه" مصر در کرانه دریای سرخ بگذرانند.

اوایل ماه ژانویه سال جاری میلادی (دهه دوم دی 94)، شرکت هواپیمایی "رایان ایر" اعلام کرد در حال آماده سازی 75 هزار صندلی پرواز به مقصد مالاگا و اسپانیا است.

سخنگوی شرکت هواپیمایی "ایزی جت" خاطر نشان کرد: یونان، پرتغال و اسپانیا از مقصد های قدیمی گردشگران انگلیسی به شمار می روند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار