کرمانشاه ؛

شهرکی که در انتظار توجه مسئولین است

نائب رئیس سابق شورای روستای کرناچی گفت: این شهرک اکنون بیش از 17 هزار نفر جمعیت دارد که در قالب 600 خانوار در آنجا سکونت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛نائب رئیس سابق شورای روستای کرناچی با بیان اینکه کرناچی اکنون جزو منطقه هفت شهرداری کرمانشاه است،گفت: این شهرک اکنون بیش از 17 هزار نفر جمعیت دارد که در قالب 600 خانوار در آنجا سکونت دارند.

محمد رضا جعفری با اشاره به آسفالت نبودن کوچه ها و نبود روشنایی مناسب گفت: یکی از مهمترین مشکلات ما شرایط نامناسب کوچه‌ها است که حتی تراکتور هم نمی‌تواند از آن عبور کندو همچنین جمع‌آوری زباله‌ها هم فقط در خیابان اصلی انجام می‌شود و در کوچه‌ها ارائه خدمات شهری بسیار ضعیف است.

 جعفری با اشاره به نبود فضای ورزشی و تفریحی و کتابخانه هم در شهرک کرناچی ادامه داد: این امر باعث شده جوانان به بیراهه کشیده شوند و امنیت مردم این منطقه به خطر بیافتد.

تعدادی از ساکنان شهرک کرناچی نیز با جمع‌آوری طومار و امضای آن خواستار رسیدگی مسئولین به این شهرک شدند.آنها در نامه خود از حفاری‌هایی که برای فاضلاب انجام و به حال خود رها شده نیز انتقاد کردند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.