اصفهان؛

موسسه جامعه القرآن اصفهان به عنوان موسسه برتر کشور معرفی شد

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از رتبه نخست موسسه جامعه القرآن اصفهان از میان یک هزار و 100 موسسه کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین ابولفضل یعقوبی گفت: با توجه به ارزیابی انجام شده توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از عملکرد موسسات قرآنی کشور در چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از میان یک هزار و 100 موسسه شرکت کننده در این آزمون، ١٤ موسسه به عنوان موسسه قرآنی برتر شناخته شدند.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: ٦ موسسه از استان اصفهان در بین این ١٤ موسسه قرآنی برتر قرار دارند و موسسه جامعه القرآن اصفهان و امیرالمومنین(علیه السلام) کاشان از استان اصفهان رتبه اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین موسسه مکتب القرآن بادرود نطنز رتبه چهارم، موسسه مهاد دین و دانش رتبه هفتم، موسسه مجمع قاریان و حافظان آران و بیدگل رتبه دهم و موسسه حافظان وحی کاشان رتبه سیزدهم کشور را کسب کردند.

حجت الاسلام یعقوبی ادامه داد: همچنین در ارزیابی موسسات برگزیده در حوزه‌های تخصصی موسسه مکتب القرآن در رشته آموزش و مفاهیم قرآن و موسسه امیرالمومنین کاشان و جامعه بیت الزهرای آران و بیدگل در حوزه نهج البلاغه، موسسه جامعه القرآن اصفهان در رشته حفظ قرآن به عنوان موسسات برگزیده در حوزه‌های تخصصی معرفی شدند. 

انتهای پیام/ پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.