برومندی در نطق‌میان‌دستور:

پول کشاورزان را صرف خودرو‌های بی‌کفایت می‌کنند

عضو کمیسیون‌ کشاورزی‌ گفت: پول کشاورزان صرف تولید ماشین‌های بی‌کفایت می‌شود.

من

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد مهدی برومندی نماینده مردم مرودشت،ارسنجان،پاسارگاد در نطق میان دستور خود (سه‌شنبه 6 بهمن ماه)در صحن علنی مجلس اظهار کرد: امروز اقتدار ایران باعث شده که همه دنیا در مقابلش سرتعظیم فرود آورند.

وی افزود: آمریکا به هیچ دلیلی 13 سال کشور ما را تحریم نمود و باید جواب این تحریم‌ها را بدهد  و غرامت آنها را به ما بپردازد ما در هر روابط اقتصادی با کشورهای دنیا باید اقتصاد مقاومتی که مورد نظر مقام معظم رهبری است مدنظر قرار بدهیم،اقتصاد مقاومتی یعنی حمایت از تولید در کشور یعنی حمایت از کشاورزان، یعنی ساخت خودروی داخلی با کیفیت  که با خودروسازان دنیا رقابت می‌کند.

برومندی اظهار کرد: امروز در تمام دنیا محصولات کره‌ای دیده می‌شود و در تمام خانه‌های مردم دنیا لوازم خانگی کره‌ای است ما باید کاری کنیم که در تمام خانه‌های دنیا کالاهای ایرانی باشد.

وی افزود: امروز مهمترین مشکل کشور اشتغال و بیکاری است که در هر خانواده دو یا چند بیکار وجود دارد که باید برای آن راه حل مناسبی قرار دهیم،با وجود سود 28 درصدی بانک‌ها امکان سرمایه‌گذاری وجود ندارد و باید برای این منظور راه حل مناسبی را انجام داد.

وی در پایان ضمن ایراد چند نکته در رابطه با حوزه انتخابیه خود گفت: خشکسالی فارس را که یک زمانی دریای غله بود را نابود کرده است و مردم فارس و پاسارگارد به نان شب محتاج هستند چرا پول کشاورزان و غرامت آنها را صرف تولید ماشین‌های بی‌کفایت می‌کنید ولی به کشاورزان پولی نمی‌دهید در حالی که آنها تولیدکننده نان مردم هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار