«سخت و شیرین» به جمع ویژه‌برنامه‌های دهه فجر پیوست

ویژه برنامه «سخت و شیرین» عنوان ویژه برنامه دهه فجر است که از 12 بهمن پخش خواهد شد.

علی اثباتی تهیه‌کننده برنامه «سخت و شیرین» در خصوص این برنامه تلوزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «سخت و شیرین» نام برنامه تلویزیونی است که در 10 قسمت  15 الی 20 دقیقه‌ای پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: این کار روایتی در مورد 10 منطقه مهم تهران در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی است که به آن‌ها پرداخته شده است. از جمله مناطقی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد عبارتند از: بازار تهران، خیابان 17 شهریور، تپه‌های قیطریه، بهشت‌ زهرا، خیابان انقلاب، مدرسه علوی و مسیر امام خمینی از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا.

اثباتی تأکید کرد: «سخت و شیرین» برنامه‌ای متفاوت است؛ زیرا کسانی که در این برنامه حضور داشته‌اند، صحبت‌های متفاوتی را بازگو کرده‌اند. در واقع اکثر افراد برای اولین بار است که در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرده‌اند. این اشخاص جزو کسانی هستند که رابطه نزدیکی با امام و وقایع آن زمان داشته‌اند. برنامه 2 الی 3 راوی دارد که در مورد وقایع و آن نقطه‌ای که در آن حضور داشته صحبت می‌کند.

اثباتی تصریح کرد: یکی از قسمت‌های دیگر برنامه «سخت و شیرین» ارائه اسنادی است که تاکنون از آن‌ها رونمایی نشده است. به طور مثال سندهایی از عملکرد ساواک که از آن‌ها پرده برداشته می‌شود.

وی بیان کرد: در تلاشیم که زمان پخش هر ده قسمت را به 20 دقیقه برسانیم. برخی از قسمت‌ها 15 و بعضی دیگر 20 دقیقه هستند اما تلاش و خواسته‌ ما رساندن مدت زمان پخش به بیست دقیقه است.

وی خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد «سخت و شیرین» از 12 بهمن در شبکه‌ تهران پخش می‌شود. اما ساعت پخش برنامه به دلیل پخش HD هنوز مشخص نیست.

تهیه‌کننده برنامه «سخت و شیرین» در پایان عنوان کرد: قسمتی در برنامه وجود دارد که حرف‌های تازه‌ای در آن مطرح می‌شود. بیان این صحبت‌ها برای خود من هم جدید بوده است. به عنوان نمونه در بخش گرافیکی برنامه به چگونگی عملکرد ساواک، نحوه برخورد آن با حوادث، بیان تعداد کشته‌‌ها و دیگر مسائل با ارائه سند پرداخته می‌شود. نام مستند «سخت و شیرین» به این دلیل انتخاب شد که به ثمر رسیدن سخت، اما درنهایت با پایانی شیرین همراه بوده است.

عوامل برنامه «سخت و شیرین» عبارتند از:

تهیه‌کننده و کارگردان: علی اثباتی، گرافیست: محمد حیرانی، مدیرتولید: شهرام عباسی، مسئول هماهنگی: حسین نادری، تصویربرداران: کیوان تاج‌فر و جلیل عطاران، نویسنده: میکائیل دیانی.


انتهای پیام / 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار