زاهدان ؛

رصد تخلفات انتخاباتی توسط سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی

دبیرستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی سیستان و بلوچستان گفت: سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی به رصد تخلفات انتخاباتی در بستر اینترنت بپردازند.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛محمدعلی حمیدیان در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی سیستان و بلوچستان که در محل دادگستری کل استان برگزار شد، افزود : صیانت از آراء مردم و برگزاری با شکوه انتخابات، حمایت از مشارکت حداکثری مردم در این حماسه سیاسی و تحقق منویات مقام معظم رهبری اصلی ترین اولویت نهادهای متولی در فرآیند انتخابات است.

وی تصریح کرد : خوشبختانه هیئت نظارت بر انتخابات بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی را در مهلت مقرر انجام داده و این فرآیند با توجه به کثرت نامزدهای انتخابات مجلس در دوره اخیر و احراز صلاحیت قریب به اتفاق آنها در هیئت‌های اجرایی، به بهترین شکل ممکن محقق شد.

دبیرستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی سیستان و بلوچستان، با تأکید بر آموزش نامزدهای انتخاباتی در سطح استان و نقش مؤثر آن در پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی عنوان کرد : آموزش و توجیه مناسب نامزدهای احراز صلاحیت شده در پایبندی به اخلاق انتخاباتی و رعایت قانون و مقررات مربوطه نقش سازنده ای در پیشگیری از بروز التهابات انتخاباتی ایفا می‌کند.

 محمدعلی حمیدیان گفت: با توجه به حساسیت مقطع پیش رو و پیش‌بینی افزایش و گسترش جرایم و تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی، تمام سازمان‌های اطلاعاتی، امنیتی و اطلاعاتی مکلفند تا به رصد تخلفات انتخاباتی در بستر اینترنت پرداخته و مصادیق مجرمانه را با هدف پیش بینی به موقع و برخورد به هنگام قضایی به شعب تخصصی رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی ارسال کنند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.