شبکه تهران، شبکه‌ای تعاملی است

مدیر شبکه تهران برنامه‌های آینده این شبکه را معرفی کرد.

احسان کاوه مدیر شبکه تهران در خصوص برنامه‌های درنظر گرفته شده این شبکه برای مناسبت‌های پیش رو، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ما جدول پخش برنامه‌های شبکه تهران را از ساعت ۱۰ تا ۲۴ طراحی کرده و در نظر گرفته‌ایم که در این جدول برنامه‌هایی از جمله مستند، مجموعه تلویزیونی، برنامه گفتگومحور «تهرانگرد» و «اینجا تهران»، «درشهر» و برنامه‌های دیگر در گونه‌های مختلف مانند رئالیتی‌شو و نمایشی به مرور اضافه خواهد شد.

وی افزود: ما برای هر سه مناسبت پیش رو یعنی؛ دهه فجر، انتخابات و نوروز تمهیداتی داریم که به یاری خداوند آن‌ها را ارائه خواهیم کرد.

کاوه در مورد جوان‌گرایی شبکه تهران اظهار داشت: کارنامه کاری دکتر سرافراز به همین شکل بوده است. زمانی که ما با دکتر سرافراز در شبکه Press TV شروع به کار کردیم، من حدود ۲۴سال سن داشتم، بنابراین فکر می‌کنم در حال حاضر پیر شده‌ام (باخنده).

وی در پایان بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم که عملکرد شبکه تهران خوب باشد. برای پخش ۲۴ساعته شبکه نمی‌توانم از پیش چیزی بگویم، ما قصد داریم با تعامل جلو برویم، باید زمان خواب مردم را هم در نظر گرفت. 


انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار