یخ نوردان ایرانی در سوئیس شاهکار کردند

رئیس فدراسیون کوهنوردی گفت:‌ در مسابقات جام جهانی یخ نوردی ساسیفی،‌ ورزشکاران کشورمان خیلی خوب مسابقه دادند و شاهکار کردند.

یخ نوردان ایرانی در سوئیس شاهکار کردند
رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: رقابت های جام جهانی یخ نوردی 3 بهمن در شهر ساسیفی سوئیس به پایان رسید. هرچند مدال نگرفتیم اما بچه ها عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کردند و تا مرحله نیمه نهایی لید رفتند که در نوع خود برای کشورمان بی نظیر و کم سابقه بود البته در بخش سرعت انتظاراتی داشتیم که عملی نشد با این حال یخ نوردان ایران شاهکار کردند.

وی تصریح کرد: تیم منتخب یخ نوردی کشورمان هم اکنون در ایتالیا است و جمعه 9 بهمن راهی شهر رابینستن خواهد شد تا در مرحله پایانی این مسابقات شرکت کند.

زارعی در ادامه گفت: دیواره ای که در رقابت های سوئیس استفاده شد متفاوت بود تبری که یخ نورد به آن وارد می کرد فاصله می انداخت و مسیر صعود تک نفره بود و مسابقات جام جهانی ایتالیا یخ دیواره متفاوت است. امیدوارم جنس یخ مناسب و استاندارد باشد و این در حالی است که سال گذشته به دلیل گرمای هوا سرعت این رقابت برگزار نشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فینال رقابت های جام جهانی یخ نوردی مسابقات قهرمانی اروپا همزمان شده است. به همین دلیل این مرحله فشرده و سنگین خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: یخ نوردی ، ساسیفی ، زارعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار