وزیر کشور در آیین اختتامیه "سوگواره عبرات" مطرح کرد؛

نقش پررنگ صداوسیما در حرکت عظیم اربعین حسینی(ع)

وزیر کشور گفت: صدا و سیما نقش پررنگی در حرکت عظیم اربعین حسینی دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگارن جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در آیین اختتامیه "سوگواره عبرات" که امروز (دوشنبه 5 بهمن) در وزارت کشور برگزار شد با بیان اینکه امسال بسیاری از مسئولین برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی همکاری کردند، اظهار داشت: مراسم امسال اربعین حسینی بسیار باشکوه و توام با معنویت برگزار شد و وزارت کشور نیز مانند گذشته در راستای تامین امنیت مرزها اقدامات مناسبی را انجام داد که در این راستا هماهنگی‌ مناسبی میان استانداران و فرمانداران وجود داشت.

وزیر کشور با بیان اینکه برگزاری مراسم اربعین از سال گذشته برعهده حجت‌الاسلام قاضی عسگر سرپرست سازمان حج و زیارت بود، تاکید کرد: پس از حادثه منا سرپرست سازمان حج و زیارت با تالمات روحی بسیاری زحمات زیادی را متحمل شد و به همین علت، مسئولیت هماهنگی این مراسم عظیم در یک ماه آخر بر عهده ما گذاشته شد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه مراسم اربعین حسینی امسال در آرامش و امنیت کم نظیری برگزار شد، اضافه کرد: در دوره‌های گذشته مشکلاتی در زمینه برگزاری چنین مراسمی وجود داشت اما امسال این مراسم بخوبی و با هماهنگی‌های صورت گرفته برگزار شد.

رحمانی فضلی با اشاره به نقش پررنگ سازمان صدا و سیما در برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم اربعین حسینی تصریح کرد: رسانه ملی با راه‌اندازی شبکه رادیویی اربعین کمک شایانی به این امر کرده و با ارائه آثار هنری، دلنوشته‌ها، عکسها و خاطرات زائران فعالیت مبتکرانه ای داشت.

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: از دستگاه‌های اجرایی کشور که عاشقانه و نه از روی وظیفه اداری در این راستا همکاری کرده و 2 میلیون زائر را بین دو کشور ایران و عراق جابه‌جا کردند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

 
برچسب ها: اربعین ، دولت ، وزیر کشور ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار