قزوین؛

مشکل وقفی بودن تعدادی از واحدهای مسکونی شهرستان البرز مرتفع می شود

استاندار قزوین گفت: مشکل وقفی بودن تعدادی از واحدهای مسکونی شهرستان البرز با رایزنی و مذاکره با سازمان اوقاف و امور خیریه مرتفع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از قزوین؛ فریدون همتی گفت: مهم ترین مشکل در حوزه اوقاف در استان قزوین، اوقافی بودن تعدادی از مسکن های شهر صنعتی البرز و الوند است که موجب نگرانی 5 هزار خانوار شده که با گفت و گو و مذاکره، این نگرانی و دغدغه ها را رفع خواهیم ساخت.

وی ادامه داد: توافق اساسی و اصلی برای صدور سند برای واحدهای مسکونی یاد شده به انجام رسیده و یک سری کارهای اداری و اجرایی باقی مانده است تا دغدغه این خانواده ها در شهرستان البرز به پایان برسد.

استاندار قزوین درباره طرح توسعه امامزاده حسین (ع) نیز گفت: این طرح به اتفاق مسکن و شهرسازی،شهرداری قزوین و سازمان اوقاف استان و استانداری در حال پیگیری است و امیدواریم با مشارکت دستگاه های یاد شده با یکدیگر شاهد سرعت بخشیدن به اجرای آن باشیم.

وی به موانع موجود در اجرای این طرح نیز اشاره کرد و گفت: مشکل اصلی بحث تملک قطعاتی است که متعلق به مردم می باشد و به لحاظ مالی باید تامین منابع شود و از سوی دیگر مردم باید با دستگاه ها همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا این موضوع به سرعت پیش برود.

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به فعالیت های اداره کل اوقاف در حوزه سلامت، اظهار داشت: یک مرکز 28 تخته برای بیماران کلیوی و با بهترین تجهیزات در شهر الوند به همت سازمان اوقاف و امورخیریه استان در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: مشکل ، وقفی ، واحد ، مسکونی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.