شیراز؛

برادر زن ناخلف سارق اينترنتی از آب درآمد

فردی که به صورت اينترنتی اقدام به سرقت 20 ميليون ريال از حساب بانکی شوهر خواهر خود کرده بود، توسط ماموران پليس فتا دستگير شد.


برادر زن ناخلف سارق اينترنتی از آب درآمدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در تشریح این خبر گفت: در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر اینكه مبلغ 20میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی برداشت شده است، موضوع در دستور كار ماموران پلیس "فتا" شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ عبدالعظیم انصاری افزود: با انجام تحقیقات تخصصی وفنی ماموران، سرانجام متهم شناسایی و مشخص شد وی برادر زن شاكی است كه با هماهنگی قضایی دستگیرشد.

وی تصریح كرد: متهم در اعتراف خود گفت؛ با جلب اعتماد خواهرم، اطلاعات بانکی حساب دامادمان را به دست آوردم و در فرصت مناسب اقدام به برداشت 20 میلیون ریال از حساب وی کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینكه سهل انگاری خواهر متهم در دادن كارت و رمز عبور به برادر خود در وقوع این سرقت نقش داشته است، تاكید كرد: شهروندان كارت بانكی خودرادراختیاردیگران قرار ندهند و در صورت قرار دادن كارت خود در اختیار اقوام و آشنایان ویا هر شخص دیگر، سریعاً رمز اول و دوم آن را تغییر دهند.

سرهنگ انصاری خاطرنشان كرد: توصیه دیگر ما این است كه سامانه پیامكی تراكنش های بانكی خود را فعال كنند تا در صورت برداشت های احتمالی سریعاً از آن مطلع شده و اقدامات لازم از جمله مسدود سازی حساب بانكی خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.