نبیل قاووق: آل‌سعود نمی‌توانند ما را در برابر جنایاتش در منطقه وادار به سکوت کند

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد اعضای این حزب از کسانی نیستند که آل‌سعود بتواند آن‌ها را بترساند یا به سکوت وادار کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از النشره، "نبیل قاووق،" معاون شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی تاکید کرد: ما امروز باید با جنایات و اشتباهات آل سعود مواجه شویم. بزرگترین این اشتباهات این است که آل سعود تماس ها و ارتباط خود را با اسرائیل آغاز کرده‌ است.

وی گفت: ما حق داریم که از جریان السمتقبل لبنان درباره موضعش نسبت به ارتباط عربستان با اسرائیل و حمایتش از گروه های معارض سوریه بپرسیم. 

قاووق تاکید کرد: رژیم عربستان سعودی پول هایش را به مزدورانش در لبنان می دهد تا دست به اقدامات تحریک آمیز علیه مقاومت بزنند به این دلیل که مقاومت موفق شد جنایت های آن ها را رسوا کرده و طرح های بزرگ تکفیری را در منطقه ناکام بگذارد. آن ها فکر می کنند با این اقدامات می توانند موضع حزب الله را درباره سوریه تغییر بدهند یا اینکه مقاومت را در برابر جنایت هایشان در یمن، عراق، سوریه و بحرین به سکوت وادارند اما ما از آن کسانی نیستیم که آل سعود بتواند آن ها را بترساند یا به سکوت وادار کند.

وی تصریح کرد: لبنان هیچ روزی تحت قیمومیت عربستان و تسلیم این کشور نبوده و تمامی کسانی که چنین باوری را قبول دارند در توهم به سر می برند. لبنان هرگز گذرگاه یا مقر تکفیری ها یا پیرو رژیم سعودی نخواهد شد بلکه همواره با خطر تروریسم و اسرائیل مقابله می کند.
قاووق گفت: دلیل حملات رسانه ای جدید علیه مقاومت نگرانی کشورها از دستاوردهای میدانی کنونی است. هرچه این رسانه ها حرف بزنند و دشنام بدهند هرگز نمی توانند معادلات را تغییر دهند چراکه تاثیر دستاوردهای میدانی مقاومت بسیار بیشتر از حملات رسانه ای است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار