تبریز؛

برگزاری سومین جشنواره تئاتر خیابانی ارس

مدیر فرهنگی، آموزشی و هنری منطقه آزاد ارس از برگزاری سومین جشنواره تئاتر خیابانی ارس در اسفندماه امسال در این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ابراهیم نصیری با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با هدف حفظ و احیای آداب و رسوم آذربایجان و نیز جذب و ارائه خدمات فرهنگی و هنری به گردشگران نوروزی در روزهای 25 الی 28 اسفند ماه و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار می شود.

وی افزود: فراخوان ثبت نام و دعوت از گروه های هنری جهت شرکت در این جشنواره منتشر شده و آثار رسیده پس از بازبینی در ایام برگزاری جشنواره با حضور مردم منطقه و گردشگران در اماکن تاریخی و گردشگری منطقه اجرا می شود.

وی گفت: برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی منطقه ارس فرصت مناسبی برای بهره مندی از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری، فولکلور و آداب و سنن منطقه ارس و آذربایجان شرقی می باشد.

وی ضمن تقدیر از همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان در برگزاری این جشنواره، افزود: براساس زمان بندی انجام شده اختتامیه جشنواره با حضور فعالان هنرهای نمایشی استان و کشور در روز 28 اسفندماه در شهر جلفا برگزار شده و از گروه های برتر جشنواره تجلیل خواهد شد.

گفتنی است :جشنواره تئاتر خیابانی در ایام نوروز 93 و 94 با شرکت حدوداً چهل گروه و اجرای هشت تا دوازده گروه برتر در منطقه آزاد ارس برگزار شده است. همچنین اختتامیه جشنواره با حضور گروه های منتخب در روز 28 اسفند ماه برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.