حمایت ستاد توسعه فناوری نانو از پایان‌نامه‌های علمی کاربردی تا سقف 12 میلیون تومان

ستاد توسعه فناوری نانو براساس شاخص‌های علمی، کاربردی و مسئله محور بودن تا سقف 12 میلیون تومان حمایت تشویقی در نظر می‌گیرد.

ختمی معاب دبیر کارگروه توسعه‌ی منابع انسانی ستاد توسعه فن‌آوری نانو در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: طرح حمایت تشویقی محققان نانو از سال 83 تصویب شده است و برنامه‌ دارد از فعالیت‌ها و دستاوردهای پژوهشی دانشگاهی حمایت کند. این فعالیت‌ها شامل پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری، چاپ مقاله ISI، مقاله‌های علمی پژوهشی، ارائه مقاله در کنفرانس‌های بین‌المللی، انتشار کتب با موضوع فناوری نانو، چاپ مجلات، جذب پژوهشگر پسادکتری و برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی می‌باشد. 

وی توضیح داد: محققان با توجه به آیین‌نامه و کیفیت فعالیت‌ها مبالغی را به صورت تشویقی دریافت می‌کنند، به طور مثال در صورت چاپ مقاله ISI به نسبت کیفیت یک و نیم تا دو و نیم میلیون تومان، برای پایان‌نامه‌های ارشد بعد از تأیید پروپوزال از طرف دانشگاه، 500 هزار تومان و برای پایان‌نامه دکتری یک میلیون تومان به محقق تعلق می‌گیرد. البته اگر پایان‌نامه دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد براساس شاخص‌های علمی کاربردی و مسئله محور بودن تأیید شود تا سقف 12 میلیون تومان تشویقی از ستاد نانو دریافت می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: محققان می‌توانند مقالات و پایان‌نامه‌های مرتبط با نانو فناوری را از طریق سایت ارسال کنند. تا پس از داوری‌های لازم و تأیید آن‌ها هر ماه حمایت‌های تشویقی به محققان تعلق می‌گیرد که در دوره آخر این مبلغ یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان بوده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار