قزوین؛

سارقان مسلح طلا فروشی در شهرستان بوئین زهرا دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: با تلاش ماموران پلیس، دو سارق مسلح طلافروشی در شهرستان بوئین زهرا شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛سردار مهدی محمودی  با تشریح دستگیری سارقان طلافروشی بوئین زهرا اظهار کرد: در آذرماه سال جاری با اطلاع از سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در یکی از بخش های شهرستان بوئین زهرا عملیات دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: همکاران پلیس ماموریت دشواری داشتند زیرا این سارقان اثری از خود بجا نگذاشته بودند اما با تلاش شبانه روزی همکاران ما در پلیس آگاهی پس از تحقیقات، مخفیگاه سارقان را شناسایی کردند.

سردار محمودی بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی استان پس از هماهنگی با مقام قضائی با همکاری مأموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا و پشتیبانی نیروهای ویژه پلیس استان، طی عملیاتی جداگانه هر دو سارق مسلح را که زیر ۲۷ سال سن داشتند، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به این که سارقان مسلح دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت و اعتیاد بودند، تصریح کرد: پس از دستگیری سارقان مسلح طلافروشی، چهار مالخر نیز در این خصوص دستگیر شدند.

سردار محمودی در ادامه اظهار کرد: مالخرها به ذوب کردن و تبدیل یک کیلو طلای مسروقه به شمش طلا اعتراف کردند.

وی در پایان یادآور شد: خوشبختانه پلیس و نیروی انتظامی به حدی از هوشیاری رسیده است که در کمترین زمان به سرنخ‌های کلیدی در بسیاری از جرائم دست می‌یابند و با سرعت عمل بالا توان مقابله با هر‌گونه تهدیدی را دارند.
 
سردار محمودی بیان کرد: با هوشیاری و حضور موثر پلیس در مناطق مختلف استان و با همکاری و مشارکت مردم فضا را برای متخلفان نا امن کرده ایم و در صورت بروز هرگونه جرمی توان تخصصی آن را داریم که در سریعترین زمان ممکن متخلفان را دستگیر کرده و به مجازات برسانیم.

وی تصریح کرد: پلیس با هر گونه هنجارشکنی و نا امنی که از سوی متخلفان و مجرمان صورت گیرد و  آسایش و امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازد با قاطعیت برخورد کرده و با دستگری متخلفان آنها را به دستگاه قضایی خواهد سپرد. 

انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.