قزوین؛

محصولات تولیدی استان قزوین باید در بازارهای خارجی عرضه شود

استاندار قزوین گفت: به منظور توسعه پایدار کشاورزی، اشتغالزایی و رونق اقتصادی باید محصولات تولیدی استان در بازارهای داخلی و خارجی عرضه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی  اظهار داشت: به منظور توسعه پایدار کشاورزی، اشتغالزایی و رونق اقتصادی باید محصولات تولیدی استان در بازارهای داخلی و خارجی عرضه شود.

وی بیان کرد: کاهش هزینه‌های تولید و افزایش کیفیت از جمله مواردی است که در ورود با بازارهای داخلی و خارجی نقش به‌سزایی دارد که باید مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان مربوط قرار بگیرد.

استاندار قزوین تصریح کرد: در دوران پسابرجام زمینه فعالیت مطلوب واحدهای تولیدی و حضور در فضای رقابتی فراهم بوده که باید اقدامات لازم از سوی مدیران و مسئولان مربوط انجام شود.

همتی افزود: توسعه پایدار و حضور در فضای رقابتی در دوران پسابرجام نیازمند جذب سرمایه‌گذاری بوده که در این زمینه باید سیاست‌های تشویقی در نظر گرفته و مدیریتی واحد و بکپارچه در زمینه تولید اجرا شود.

وی عنوان کرد: در مسیر توسعه پایدار تولیدات کشاورزی استفاده از فناوری‌های روز دنیا، تکنولوژی و آخرین یافته‌های علمی در عرصه‌های مختلف کشاورزی باید در اولویت برنامه‌های کشاورزان قرار بگیرد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: استان قزوین در زمینه نهاده‌های علمی و پژوهشی نیز از ظرفیت خوبی برخوردار است که این ظرفیت باید برای ورود به بازارهای رقابتی خارجی مدنظر قرار بگیرد.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.