مشخص شدن وضعیت بازیگر «دوردست‌ها» تا 48 ساعت دیگر/ پایان تصویربرداری «دوردست‌ها»؛ بزودی

جمال اجلالی نسبت به دیروز شرایط بهتری دارد و روند رو به بهبودی را پشت سر می‌گذارد.

فریبا توکلی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «دوردست‌ها» در خصوص آخرین وضعیت جمال اجلالی بازیگر این کار در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: آقای جمال اجلالی هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بوعلی ساری بستری است و از عوامل کار در بیمارستان کنار وی هستند.

توکلی افزود: به گفته پزشکان وی باید تا 48 ساعت دیگر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر باشد تا شرایط نهایی مشخص شود؛ اما باید بگویم که شرایط آقای اجلالی امروز، نسبت به روز گذشته بهتر است.

وی اظهار داشت: در هر حال جمال اجلالی دچار سکته مغزی شده است؛ اما خوشبختانه روندی رو به بهبود را طی می‌کند. البته شرایط نهایی او تا دو روز دیگر مشخص خواهد شد.

توکلی تصریح کرد: آقای اجلالی از بازیگرانی هستند که هنوز در «دوردست‌ها» کارش به پایان نرسیده است؛ اما با توجه به اینکه بعد از بهبودی و مرخص شدن از بیمارستان حداقل یک ماه دوران نقاهت را باید طی کند، بازگشت او به سر صحنه و بازی ممکن نیست.

تهیه‌کننده «دوردست‌ها» خاطرنشان کرد: با توجه به عدم حضور جمال اجلالی در ادامه کار با استفاده از روش‌هایی، نبود فیزیکی او را جبران می‌کنیم. برای این منظور برخی از سکانس‌های مربوط به او را گرفته‌ایم تا بتوانیم مسئله را حل کنیم.

وی در مورد مراحل پیشرفت کار بیان کرد: 3 تا 4 روز دیگر تصویربرداری کار به پایان می‌رسد و گروه عازم تهران خواهد شد. در واقع روزهای پایانی را پشت سر می‌گذاریم.

فریبا توکلی تصریح کرد: بازیگرانی که امروز جلوی دوربین می‌روند مریم‌ خدارحمی، فرشته سرابندی، دانیال حکیمی و کوروش سلیمانی هستند. تصویربرداری همچنان در کارخانه و شمال ادامه دارد.

لازم به ذکر است؛ جمال اجلالی از بازیگران مجموعه «دوردست‌ها» است که صبح روز جمعه بعد از وخامت حال در اتاق گریم این مجموعه به بیمارستان منتقل شده و با تشخیص خونریزی مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است. هم اکنون نیز از عوامل مجموعه «دوردست‌ها» در بیمارستان  در کنار او هستند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار