پرونده فروزان باز ماند/ غیبت وکیل فرهاد کاظمی در دادگاه امروز

کلوانی نوری در جلسه امروز دادگاه محسن فروزان حاضر نشد و یک نفر دیگر را بهدادسرا فرستاد اما جلسه امروز بی نتیجه به پایان رسید.

تکلیف پرونده فروزان امروز مشخص می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دادگاه محسن فروزان، دروازه بان راه آهن امروز برگزار می‌شود ولی در حالی که قرار بود پرونده‌ وی مختومه شود، این اتفاق نیفتاد تا سرنوشت این موضوع به روزهای آینده بیفتد.

صبح امروز سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال راه آهن به همراه وحیدی دوست محسن فروزان در مقابل دادسرای فرهنگ و رسانه منتظر حضور محسن فروزان و حمید کلوانی نوری، وکیل باشگاه سیاه جامگان بودند تا با حضور در دادگاه، پرونده را مختومه کنند اما نوری نیامد.

رمضانی: وکیل فرهاد کاظمی در دادگاه امروز غایب بود

رمضانی، سرپرست‌ تیم فوتبال راه آهن درباره جلسه دادگاه گفت: قرار بود در نشست امروز با حمید کلوانی نوری، معاونت حقوقی باشگاه سیاه جامگان سوء تفاهمات به وجود آمده بین محسن فروزان و فرهاد کاظمی را پایان دهیم اما متاسفانه کلوانی نوری حضور نداشت و به جای وی یک خانم از طرف باشگاه سیاه جامگان مشهد حاضر شد.

وی افزود: این مشکلی بین استاد و شاگرد است و خود فروزان و کاظمی آن را حل می‌کنند و این موضوع نباید در رسانه‌ها بازتاب داشته باشد. من و حمید نوری کلوانی در روزهای آینده نشستی برگزار خواهیم کرد و به این مشکل خاتمه می‌دهیم .

رمضانی در پایان گفت: اگر این مشکل ادامه دار شود باز هم باشگاه راه آهن ضربه بزرگی خواهد خورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار