تبریز؛

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با بورس کالا و نحوه معاملات

کارگاه آموزشی آشنایی با بورس کالا، نحوه معاملات، روش های تأمین مالی با استفاده از ابزارهای نوین مالی و همچنین مزایای حضور در بورس کالای ایران در شهر جلفا در منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

به گزارش گرو ه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مدیر فرهنگی آموزشی این سازمان اعلام کرد: این کارگاه آموزشی در راستای راه اندازی بورس کالا در منطقه آزاد ارس و جهت آشنایی و آموزش مدیران عامل و کارشناسان شرکت های فعال در منطقه و نیز دانشجویان و فعالان اقتصادی علاقمند با مباحث بورس کالا برگزار می شود.

ابراهیم نصیری گفت: در این کارگاه یک روزه مباحثی همچون تاریخچه بورس کالا، آشنایی با انواع معاملات و بازارها و تابلوها در بورس، نحوه پذیرش و عرضه کالا در بورس کالا، نحوه خرید و برنامه های بورس کالای ایران برای آینده شامل راه اندازی معاملات صندوق های کالایی، معاملات گواهی سپرده کالایی، معاملات گواهی سرمایه گذاری، معاملات قرادادهای اختیار معامله و معاملات اوراق خرید دین ارائه خواهد شد.

نصیری افزود: این کارگاه آموزشی با مشارکت تالار اختصاصی بورس کالای ایران – تبریز و سازمان منطقه آزاد ارس در روز یکشنبه 5 بهمن ماه ساعت 30/9 صبح در محل سالن همایش دانشگاه پیام نور واحد جلفا برگزار می شود.

وی گفت: در این کارگاه آموزشی که توسط دکتر جواد فلاح، رئیس اداره مطالعات و سنجش ریسک شرکت بورس کالای ایران ارائه خواهد شد، مهندس عرب باغی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و چند تن از مدیران کل استان حضور و سخنرانی می کنند.

وی یادآور شد، همچنین هفته گذشته نیز دوره آموزشی "مشتری مداری" در ارس برگزار شد و بازاریان با شیوه ها و اصول ارتباط و خدمات دهی به مشتری و مدیریت رفتار و مشتری مداری آشنا شدند.
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.