تبریز؛

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با بورس کالا و نحوه معاملات در منطقه آزاد ارس

کارگاه آموزشی آشنایی با بورس کالا، نحوه معاملات، روش های تأمین مالی با استفاده از ابزارهای نوین مالی و همچنین مزایای حضور در بورس کالای ایران در شهر جلفا در منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مدیر فرهنگی آموزشی این سازمان اعلام کرد: این کارگاه آموزشی در راستای راه اندازی بورس کالا در منطقه آزاد ارس و جهت آشنایی و آموزش مدیران عامل و کارشناسان شرکت های فعال در منطقه و نیز دانشجویان و فعالان اقتصادی علاقمند با مباحث بورس کالا برگزار می شود.

ابراهیم نصیری گفت: در این کارگاه یک روزه مباحثی همچون تاریخچه بورس کالا، آشنایی با انواع معاملات و بازارها و تابلوها در بورس، نحوه پذیرش و عرضه کالا در بورس کالا، نحوه خرید و برنامه های بورس کالای ایران برای آینده شامل راه اندازی معاملات صندوق های کالایی، معاملات گواهی سپرده کالایی، معاملات گواهی سرمایه گذاری، معاملات قرادادهای اختیار معامله و معاملات اوراق خرید دین ارائه خواهد شد.

نصیری افزود: این کارگاه آموزشی با مشارکت تالار اختصاصی بورس کالای ایران – تبریز و سازمان منطقه آزاد ارس در روز یکشنبه 5 بهمن ماه ساعت 30/9 صبح در محل سالن همایش دانشگاه پیام نور واحد جلفا برگزار می شود.

وی گفت: در این کارگاه آموزشی که توسط دکتر جواد فلاح، رئیس اداره مطالعات و سنجش ریسک شرکت بورس کالای ایران ارائه خواهد شد، مهندس عرب باغی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و چند تن از مدیران کل استان حضور و سخنرانی می کنند.

وی یادآور شد، همچنین هفته گذشته نیز دوره آموزشی "مشتری مداری" در ارس برگزار شد و بازاریان با شیوه ها و اصول ارتباط و خدمات دهی به مشتری و مدیریت رفتار و مشتری مداری آشنا شدند.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.